Positieve Ovulatie test maar gn tem stijging

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door belleke069, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belleke069

10 apr 2009
    8
    0
    0
    heeft iemand dit al gehad? een positieve ovulatie test 2 dagen aan een stuk, tien dagen erna nogaltijd geen temp. stijging en enkele dagen last van bruinverlies na zogezegde eisprong. Ik begrijp er echt niets van en ben ongerust.
    Het lukt me niet om kaartje te posten (accepteert het bestand niet)
    Bedankt!

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hoi,

Ja hoor, ik heb altijd positieve ovulatietesten en ook al ruim voor mijn eisprong of zelfs daarna. Bij mij wordt dit waarschijnlijk veroorzaakt door PCO. Maar misschien dat anderen je verder kunnen helpen

3. belleke069

10 apr 2009
    8
    0
    0
    hey,

ze zijn niet altijd positief, op dag tien was ie negatief en dan, wanneer ik vruchtbaar slijm had, waren ze twee dagen na elkaar negatief.
    Heb wel last van veel acne in mijn gezicht en pijnlijke steken. Ik hoop dat ik geen PCO heb gekregen want gyn heeft ooit gezegd dat ik daarvoor moest oppassen (door cysten die ik heb op eierstokken maar tot nu toe geen kwaad konden)

4. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    ik had vorige week een pos. ovu test. maar nogsteeds geen temp stijging. Erg vreemd...
    Heeft dit te maken met PCO? Er werd de vorige keer wel iets gezegt over PCO bij mij, daar gaan ze in mei even naar kijken.
    Ben benieuwd.............

5. belleke069

10 apr 2009
    8
    0
    0
    hey, mss zitten we dan int zelfde schuitje..
    ik vind het raar dat ik ineens pco zou hebben, was een maand geleden nog bij gyn en echo was goed en hormonen in bloed ook... kan er dan alsnog PCO zijn?
    heb je een temp kaartje?
    ik krijg hem hier ni direct op
    groetjes

Deel Deze Pagina