Heb trouwens wel sterk het vermoeden dat ik vrijdag op zaterdagnacht mijn ovulatie heb gehad, had namelijk erge pijn in mijn linker lies en kon hierdoor zowat niet rechtop lopen.... maar hopen dat er nu een baby in de maak is....
hey meiden Ik heb ook de ovulatietesten gebruikt van het kruidvat. Omdat de reacties hierover over het algemeen negatief waren, had ik mijn gedachten er almaar van afgewend dat ik zwanger zou zijn. Toch is het deze maand gelukt! Mét de ovulatietesten van het Kruidvat! Volgens mij moet de teststreep gewoon donkerder zijn dan de controlestreep en dan komt je ovulatie er aan. Maar als ik opnieuw zou moeten kiezen, pakte ik toch ook andere ovulatietesten.
Ons beebje is in de maak zoals jullie wel kunnen zien aan de banner... en ook met de ovulatietesten van de kruitvat... misschien wel geluk of ze zijn zo slecht nog niet Liefs Nelleke
Ik heb een vraag. Op 8 november zou ik mijn ei moeten hebben gehad. Niet direct een erg duidelijke ovu-test, maar wel doorzichtig slijm. Dus rond de 8e was t klussen. Nu heb ik sinds maandag (15 november) last van pijn links onder in mijn buik, soms lichte misselijkheid en licht gevoelige borsten. Omdat ik wel eens een lange cyclus heb gehad ben ik voor de zekerheid toch door blijven testen met ovutesten. Die waren volgens mij negatief. Vanaf zondag opeens bijna positief, twijfel geval. twee redelijk duidelijke strepen, maar k denk niet positief. Vanmorgen deed ik een digitale ovu test en die gaf een smiley, positief dus! Ik snap er niks van. Misschien had ik daarom buikpijn, maar het slijm is wel gewoon dik en wit, helemaal niet doorzichtig, rekbaar. K word er een beetje gek van, omdat ik van alles voel. we ook graag zwanger willen raken (na mk in aug) en dit zeer onduidelijk is. Iemand tips? ervaring hiermee? K vind die pijn in mijn onderbuik ook niet helemaal relaxed na de mk.
Ik zit een beetje met het zelfde probleem.. Afgelopen maandagmorgen heb ik ook een test gedaan ( wel in de ochtend maar niet van de 1e keer plassen ) Uit de test kwam een dikke paarse streep, dus wij aan het klussen gegaan. De volgende dag weer een test gedaan, weer een dikke streep. Gisteren en vandaag dus ook weer een test gedaan, ook weer een dikke donkere streep... Dit waren ook de ovulatietesten van Kruidvat. Ik denk dat ik gisteren de eisprong gehad heb, maar weet het niet zeker.. Ik had net het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, dat is toch zo'n soort gevoel? Of zijn het echt alleen steekjes links en rechtsonder in de buik?
Wat grappig het topic wat ik heb gestart is een heel eigen leven gaan leiden.. Ook ik heb weer positieve ovu testen voor mijn nod maar een negatieve zw test...Heb wel verschijnselen die ik herken uit vorige zwangerschap... Ben nu 1 dag overtijd vorige zwangerschap testte ik wel pas 4 dagen overtijd heel licht positief dus we wachten af of ik word ongi...
spannend aylin ik heb ook gisteren negatief getest dus ik wacht in ieder geval tot volgende week dinsdag en als dan nog niet de rode duivel is geweest ga ik ook testen! succes meis!
@ Aylin16, hopen dat als je morgen een zwangerschapstest doet dat je 2 dikke strepen ziet.. Ik ben aan het twijfelen of ik naar de huisarts zal bellen omdat ik al vanaf maandag een vetgedrukte streep op m'n ovulatie-test had.. Misschien dat het dan toch komt omdat ik het elke dag op de ochtend gedaan heb.. : Ik heb voor 2,5 maand geleden een miskraam gehad ( missed abortion ) Na 2 keer medicijnen ingebracht te hebben ( wat niet hielp ) moest ik alsnog die curretage ondergaan. Geestelijk erg kapot van geweest.. Maar we willen het toch weer een kans geven..
Helaas een negatieve test gisteren. Mijn vorige zwangerschap testte ik ook pas 4/5 dagen overtijd licht positief. Dus er is nog een sprankje hoop. Meid ik ben in september en oktober gecuretteerd. Ook een missed abortion ik ben gecuretteerd met 12 weken zwangerschap van een tweeling. Na de eerste curettage bleef mijn temp hoog en waren al mijn ovulatietesten positief. En mijn ongi (wat achteraf geen ongi was) duurde al 14 dagen. Dus toen bleek er nog moederkoek resten te zitten. Mijn zwangerschapstest was wel negatief. Dus er was nog wel hcg aanwezig maar te laag om een zwangerschapstest positief te laten testen. Het is dus erg verwarrend geweest. Nu gaan we er ook weer voor. Ben nog steeds erg onzeker. FF twijfelt of mijn ei dag 13 is geweest. Ik hoop van wel want dan ben ik echt overtijd. Anders duurt mijn cyclus gewoon hartstikke lang...Ik voel me trouwens niet echt zwanger meer heb af en toe nog wel kwaaltjes maar dat kan ook wat anders zijn...
jammer meis, dat je nega hebt getest, je had zulke duidelijke posi ovutesten... Hoop dat je over een paar dagen toch posi test en dat het hetzelfde is als je vorige zwangerschap. Ik duim voor je
Helaas weer een negatieve test vanmiddag. Die positieve testen voor mijn nod waren dus waarschijnlijk mijn eisprong nu moet ik dus afwachten tot volgende week... Zie het niet heel zonnig in we hebben 2 dagen voor mijn ei geklust
jammer meid! je temp is wel mooi maar ik zou helemaal gek worden van die onzekerheid! maar ben benieuwd wat er volgende week met je gaat gebeuren! en houd de moed erin he!
Aylin, 2 dagen voor ei is toch niet slecht meis. Ik denk ook al zo, dan zie ik ineens mijn kruis op ff komen en dan denk ik och............we hadden het toen moeten doen en niet dan en dan. Weet je, dit zal toch het merendeel overkomen. Kijk naar de zwangerenkaartjes! En heb hoop, mijn kaartje is echt een hele vreemde.......ik mag in elk geval niet 9 dpo ongesteld worden, dus ik hoop een innesteling. maar ja ik denk het niet. Waarom ik het niet denk? Geen idee......... Meid, komt goed!
Dat is balen Aylin.. Ik kan volgende week testen op een zwangerschapstest.. Heb wel een erg borrelend gevoel in m'n buik dus ik hoop dat dat een goed teken is.. Maar goed, ik zal geduld moeten hebben..
Lieve meiden, Hier nog steeds geen duivels maar wel een beetje pijn in mijn liezen en een weeïg gevoel vanmorgen in mijn maag... Als het weekend de duivels er nog niet zijn ga ik nog maar eens een testje wagen... Wel bedankt voor jullie medeleven doet me echt goed! Fijne feestdagen alvast en een heel gezond en natuurlijk vruchtbaar 2009!!!