Positieve ovulatie test na eisprong? Kan dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aylin16, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Michelle het is idd vervelend die onzekerheid geen :evil: maar ook nog geen positieve test....Zodra ik meer weet zal ik het zeker even laten weten!

@Bianca spannend meid ik hoop zo voor je dat het raak is...Ik durf niet meer op verschijnselen af gegaan. Een week geleden had ik echt het gevoel dat het raak was...door alle vage klachten maar helaas weet nu nog niks!

@Loe dat is het vervelende je gaat altijd twijfelen hebben we wel goed geklust en oh jee volgens mij hebben we mijn ei gemist pffff..

Mijn vorige zwangerschap was ongepland en we hebben die maand echt weinig geklust omdat mijn dochter de griep had...

We zien het wel hoe het uitpakt..Ik hoop voor jou op een innesteldipje! Ik denk ook uit zelf bescherming nou het zal wel niet zo zijn. Maar toch kan het hoor meid. Dag 4 en 6 na mijn eisprong (als dat mijn eisprong was) had ik roze spotting en een temp dip en op dag 7 ging hij met 0,3 graden omhoog. Dus ik had stilletjes ook gehoopt op innesteling...

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Voor jou hetzelfde! :D xxx

3. Biancaa84

Biancaa84 Lid

18 dec 2008
    6
    0
    0
    Heb vanmorgen toch maar een zwangerschapstest gedaan, kon niet meer wachten..
    Het was er een van het Kruidvat, met zo'n plus-min systeem..
    De min kwam meteen al door, maar even later kwam ook een heel inimini-dun verticaal vaag lijntje door..
    Het vormt niet echt een kruisje..
    Ik weet niet of het nou gewoon toeval is of dat het nu gewoon echt een lijntje is..
    Pfff zo spannend..

Morgenvroeg test ik nog een keer, misschien dat de situatie dan wat duidelijker wordt..

Maandag moet ik m'n ongi krijgen, dus misschien komt het ook doordat ik gewoon te vroeg heb getest..
    We 'll see..

4. Anne77

Anne77 Lid

31 okt 2008
    43
    0
    0
    Amsterdam
    Heb veel zitten lezen op de fora over gebruik van ovulatietests als zw. test. Zelf heb ik al twee dagen positieve resultaten op de ovulatietest, zo positief had ik ze nog niet eerder gezien! (teststreep zeer donker paars)
    Eigenlijk deed ik de ovutest op de gok, want was al lang het spoor bijster over de regelmaat van mijn cyclus (vraag me af waar in de cyclus ik me bevind, de banner hieronder klopt misschien helemaal niet). Toevallig test ik dan precies op de dag van de LH-piek, is dat niet gek? en een dag later nogmaals een positieve uitslag.
    Een (weliswaar heel zacht) stemmetje vertelt me dat ik misschien nog een keer moet testen... Ga denk ik zo nog maar een ovulatietestje doen. Als die nog steeds zo paars is dat ie er bijna af knalt, neig ik ernaar om tevens een zwangerschapstestje te doen.
    Vind het spannend en geneer me bijna voor mijn ongeduld: ik wil het zo graag! :oops:

5. Biancaa84

Biancaa84 Lid

18 dec 2008
    6
    0
    0
    Om gek van te worden he.. ;)
    Ik ben ook zo ongeduldig als de pest.. :rolleyes:

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Bianca spannend meid morgen nog eens testen...
    @Anne wanneer is je eisprong geweest? Want 13 dagen voor nod kan een ovulatie test nog niet positief uitslaan zoals jij beschrijft. Of je moet al langer overtijd zijn natuurlijk!

7. Anne77

Anne77 Lid

31 okt 2008
    43
    0
    0
    Amsterdam
    Daar ben ik alweer! En goed nieuws: ik ben zwanger! :whistle:
    Kan het zelf nog nauwlijks geloven. Mijn vriend en ik vinden het allebei fantastisch, maar vinden het erg onwerkelijk! Maar het bewijs is te vinden in mijn album: ovulatie- én zwangerschapstest.
    Ik heb de zs-test direct uitgevoerd toen ik zag dat de ovulatietest weer knalpaars was en zie hier het resultaat!
    Mijn banner klopte dus inderdaad niet en ik denk nu dat ik misschien al veel langer overtijd ben dan gedacht. Heb namelijk de laatste maanden een heel onregelmatige ongesteldheid gehad (misschien had het ook wel te maken met innesteling, zit ik nu te denken...). :rolleyes:
    In ieder geval maar snel melden bij de huisarts, hopelijk kan zij mij meer vertellen over de hoeveelheid tijd die ik overtijd ben. :)

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Gefeliciteerd meid! Goed nieuws!

9. Biancaa84

Biancaa84 Lid

18 dec 2008
    6
    0
    0
    Vanmorgen getest en negatief..
    Maar ben ook met de dagen in de war!
    Dinsdag is m'n ongi-dag..
    Ik dacht morgen :oops:

Heb een opgeblazen gevoel, de buik lijkt ook wat gegroeid, tepels beginnen gevoelig te worden, kan zelfs slapen overdag, ben soms erg emotioneel en heb ook stemmingswisselingen..
    Heb wel sterk het gevoel dat ik zwanger ben.. :rolleyes:
    Maar goed, nog even geduld hebben ;)

@ Anne, gefeliciteerd!! Wat super! :)

10. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    zo heey gefeliciteerd meis

11. Anne77

Anne77 Lid

31 okt 2008
    43
    0
    0
    Amsterdam
    Dank voor de felicitaties!
    @Bianca: sterkte met geduld hebben... (ik weet hoe moeilijk het is)
    :)

Deel Deze Pagina