een week geleden heb ik een bloedtest gehad. Deze was negatief. Ik blijf me zwanger voelen. Ik had nog een aantal testjes liggen dus heb ik deze gedaan (zonder ochtendurine) Binnen 5 minuten was dit het resultaat: (3 dagen na NOD nu) Was de bloedtest nu te vroeg? of is dit een vals positieve test?
Ik lijk er wel iets op te zien maar wel licht. Dus ik denk omdat die bloedtest vorige week is geweest dat de bloedtest gewoon te vroeg is geweest.
Ik zie wel iets, maar ik had altijd van deze streepjes op deze testen en werd gewoon ongesteld.. Dus ik vind ze onbetrouwbaar.
Ik zie wel iets. Afwachten maar en morgen of overmorgen weer testen. Lopen de streepjes op, dan was de bloedtest te vroeg
Als ie van zwanger&kids is vind ik hem nog niet met zekerheid positief. Op hoeveel dpo zit je? Voor 3 dagen na NOD vind ik hem ook te licht
Ik zie wel een vaag streepje maar ik vraag me af: is ie roze? Hij lijkt grijs namelijk, en op deze testen verschijnt al snel Een vaag grijs streepje... Was je wel zeker van je eisprong?
Ik heb de ziekte van Lyme (sinds vrijdag vastgesteld) Ivm medicatie die ik daarvoor moest hebben en de kans bestond dat ik zwanger ben een bloedtest gedaan
Hij is zeker roze. Ik vind de foto hier erg onduidelijk. Ik hoef er niet eens naar te turen op de test zelf en de foto op mijn telefoon. ik heb niet gewerkt met ovulatie testen dus ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was
Ik zie zeker wel iets; maar ze testen ook vaak vals positief lees ik. En als je de dipstick net iets te lang of te diep onderhoudt (na Max streep) dan kan hij dus positief uitslaan. Als je vorige week, ruim voor je NOD een bloedtest hebt gedaan, dan is de kans dat je bloedtest dus negatief was inderdaad .