Ben mijn andere account kwijt vandaar dat ik via een nieuw account mijn vraag stel. Ik ben vandaag precies 7 dagen dpo en heb in de avond op 9 december (denk ik) een innesteling gevoeld. Nu ben ik vandaag gaan testen met sensitest en toen kwam er een positieve test uit,dit was een 25mgu toen ik het wilde bevestigen heb ik er 3 tegelijk (ja ik weet het raar) in dezelfde plas gedaan, ook 1 gevoelige van 10mgu en die kwamen er allemaal negatief uit op een mega tuur lijntje na die je als negatief kan beschouwen. Toch vind ik deze test duidelijk en kwam de lijn meteen in beeld. Niet grijs maar echt roze… ik vind dit heel raar, dezelfde testen dezelfde plas..?!
De 10 miu van sensitest waren bij mij tuurstreepjes terwijl andere testen al duidelijkere strepen hadden..
Heb dezelfde ervaring als WinMom met die 10miu testjes van sensitest, die kleuren zo super super licht.. toen de Kruidvat al duidelijk was stond daar nog maar een vaag lijntje op.. Zou toch nog eens eentje van Kruidvat 2v5 proberen..
Ik zou zeggen dat het gelukt is nav deze test! Mijn ervaring is dat ik echt NOOIT een vals positieve test van sensitest heb gehad (precies deze) en ik heb heel wat afgetest afgelopen jaren Mijn 10 dpo waren beide keren zulke streepjes. Maar goed, echt zeker weten zal je het morgen of overmorgen!
Op de foto oogt hij niet positief. Aangezien alle andere testen negatief zijn, (ook exact dezelfde testen) zou ik voor nu van negatief uit gaan. Hopelijk heb je snel duidelijkheid
ik ga vanmiddag even naar de action, tot nu toe heb ik daar bij mijn andere 2 zwangerschappen de beste ervaring mee gehad. ook zit ik vandaag dus 6 dagen voor nod wat erg vroeg is, maar op die dag testte ik met action wel positief bij de andere 2.
ik heb idd ook nog nooit met sensitest vals positief getest, ook geen indroogstreep. maar 4 tegelijk waarvan dan 1 positief vond ik wel erg raar, lijkt wel russisch roullette zo ik heb vorige maand na 2,5 jaar mijn koperspiraal eruit laten halen na flinke bloedarmoede door het 2 weken lang bloeden als een rund, ik kan absoluut niet tegen hormonen dus wilde een hele lichte pil gaan proberen. maargoed zoals iedereen altijd zegt het kan in 1 keer gebeurd zijn
Action negatief, heel wazig lijntje gezien die ik als negatief beschouw. ik zit ook pas 6 dagen voor menstruatie. over een paar dagen nog een keer proberen
Vandaag 5 dagen voor nod en met zowel cassette niet early heeel licht positief getest en met predictor positief. Dus toch zwanger. Zal de foto’s even bijvoegen
Ik vind deze lijnen nog veel te licht persoonlijk om echt blij te zijn. De kv test zie ik geen lijn en normaal zie ik vage lijntjes toch echt wel. Die is negatief. Niet om je pret te bederven.. maar probeer wel realistisch te blijven meis. En dan weet je dat deze lijntjes echt veel te licht nog zijn (maar je test ook erg vroeg ) om echt al blij te zijn. Kijk ook maar eens in het foto topic waar een veel aanwezigere kv lijn zelfs een indroger bleek. Hopelijk heb je alsnog over een paar dagen duidelijke testen. Maar hiermee durf ik je persoonlijk nog niet te feliciteren...
het was absoluut niet de bedoeling om zwanger te raken, dus echt 'pret' is het voor mij op dit moment nog niet echt. de kruidvat is idd echt heel erg licht, predictor zie ik toch wel duidelijk in het echt. action testen gisteren waren allemaal wit en die zijn bij mij altijd als eerste positief. ik verwacht misschien nog wel een 'miskraam' omdat ik pas 5 dagen voor mijn menstruatie zit en erg lichte testen heb. dit was anders gewoon een menstruatie geweest, maar omdat ik al ochtenden huil (om een paard die ik al 6 jaar niet meer heb) ben ik toch maar gaan testen.
Ik heb een vroege clearblue gedaan die idd zwanger aangaf. Ik moet alleen nog steeds afwachten of de streepjes blijven op of aflopen ivm bloedverlies bij afvegen en plassen. Ik zou ze vandaag binnen krijgen maar helaas niet gehad