Positieve ovulatie test op dag 15, 18 & 19

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zonnetje14, 3 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje14

3 sep 2023
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb gelijk wat vragen! Probeer het kort te houden:)
    Sinds april 2022 gestopt met de pil, om te kijken hoe m'n cyclus is omdat ik 16 Jr de pil heb geslikt. Dus op dit moment nog niet persee bezig met zwanger worden. Maar het zou zeker gewenst zijn!
    Mn cyclus is gemiddeld 28-34 dagen. Laatste 2 cycli erg kort voor m'n doen met 28 dagen.

Sinds kort gestart met ovulatie testen van de action omdat ik zeker wilde zijn wanneer m'n eisprong is en of dat te vergelijken is met de app die ik volg.

Nou had ik dus op dag 15 een positieve ovulatie test (onbeschermd seks gehad), duidelijk vruchtbaar slijm op dag 15-17. Was echt doorzichtig en glibberig zeg maar. Op dag 16 had ik in de avond ineens wat licht roze bloed op m'n wc papier, nog nooit gehad! Dacht oke misschien eisprong..
    Toch doorgegaan met testen voor zekerheid. Dag 18 in de avond en 19 in de ochtend echt duidelijk positief. Hier niet meer duidelijk vruchtbaar slijm, het was al iets witter. Dus vind ik gek. Maar dag 20 niks meer te zien qua positieve ovulatie test.

Gister avond dag 21 onbeschermd seks gehad. Gelijk naar de wc om te plassen en toen lag er ineens een plas bloed met 1 klein bloed stolseltje. Dit heb ik dus nog nooit gehad en was lichtelijk in paniek. (wel eens net voor menstruatie heel iets of daarna maar niet zo vroeg ervoor)

Paar keer nog wezen plassen daarna maar had alleen nog iets bruin. Nou heb ik dus al een paar dagen een soort van spierpijn achtig gevoel, gister avond even wat erger en nu ook nog iets. Niet pijnlijk maar raar. Ik merk normaal nooit iets op van m'n ovulatie behalve heel duidelijk vruchtbaar slijm. En sinds kort ook soms pijnlijke borsten.

Kan iemand mij helpen, kan ik het beste de dokter bellen? Sorry voor m'n lange verhaal maar moet het even kwijt!

2. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    De dokter zal waarschijnlijk aangeven dat je moet wachten tot je kan testen. Die kan denk ik op dit moment niet zo heel veel.

Heb je foto’s van je testen?

3. Zonnetje14

3 sep 2023
    6
    0
    1
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie, nee heb je gelijk in.. Maar zit meer gekke verhalen te lezen over baarmoederhalskanker etc... Al ben ik daar vorig jaar nog op Gecheckt. Ik upload ze hier onder. De eerste foto is van cyclus dag 15

Bijgevoegde bestanden:

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    De laatste test lijkt mij positief.
    Dan dus op dag 21 je eisprong

Zonnetje14 vindt dit leuk.
  5. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Alleen de laatste is positief.

6. Zonnetje14

3 sep 2023
    6
    0
    1
    Vrouw
    Tnx toch ingewikkeld die kleuren testen haha.. Heb jij misschien een idee wat dan dat kleine beetje bloed kon zijn op dag 16? En dan gister zoveel bloed na seks? Daar maar ik me dan toch een beetje zorgen over

7. Zonnetje14

3 sep 2023
    6
    0
    1
    Vrouw
    Even voor de check, je ei springt binnen 12-48 uur toch? Want hij was 19 in de ochtend positief en de 20e niet meer. Wel dan dag 21 ovulatie denk je? Door het bloed?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is mijn vermoeden idd.

Je test niet met 1e ochtendurine toch?

9. Zonnetje14

3 sep 2023
    6
    0
    1
    Vrouw
    Nee doe idd niet met ochtend urine! Had voor de zekerheid vanaf dag 12 ochtend en avond getest steeds rond 12:30 en 21 uur. Zodat ik een beetje de streepjes leerde kennen zeg maar.. Maar wel gek toch na de seks ook? Wel heel toevallig als m'n ei dan springt

10. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Kan ook een gesprongen adertje zijn ofzo. Heb ik ook wel eens gehad na de seks. Voor een ovulatiebloeding was het denk ik nog te vroeg. De bloeding van 21 kan wel ovulatiebloeding zijn geweest

11. Zonnetje14

3 sep 2023
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ja gek! Nog nooit gehad maar het lichaam doet soms rare dingen, net had ik weer bruine afscheiding dus denk dan misschien toch dat het dan gister een ovulatie bloeding was. Nouja ik ga het komende dagen in de gaten houden :)

Deel Deze Pagina