Goeiemorgen deze morgen! Deze ochtend nog maar een testje gedaan met ochtendurine. Wat moet ik hiervan vinden? Ik weet niet of ik dit al aan m’n man kan vertellen, of dat ik hem dan blij maak met een dode mus.
Ik vind dit echt rot testen om eerlijk te zijn Heb je nog een test in huis die een roze streepje geeft ipv blauw?
Ik heb volgens mij ergens nog een early van de Etos liggen en een aantal sensitesten. Misschien morgenvroeg nog maar eens doen. Moet inderdaad toegeven, die roze geven duidelijkere uitslagen dan die blauwe. Maar ergens wil je ermee testen omdat het een CB is
Snap ik.. maar dan zou ik eerder die met weken indicator doen ipv die steeepjestesten. Alleen zijn die wel wat duurder natuurlijk
Die cb testen hebben volgens mij meer hcg nodig en deze bovenste is donkerder dan je eerste. Ik zou nog even door testen morgen of overmorgen voor de op loop.
Ooh ik dacht dat ik een lichte streep van links naar rechts had gezien dus vandaar de plus. Maar die van links naar rechts streep zie ik nu ook niet Moet idd alleen een verticale streep op komen (boven naar beneden) maar die zie ik helaas ook niet
Deze zie ik wel duidelijk! Is dit een nieuwe test? Want ik lijk hem donkerder te vinden dan die eerste foto van dit merk
Ja, eentje die ik genomen heb om 11u. Net nog een minder gevoelige gedaan en daar stond ook een streep