Oehh deze vind ik lastig. Ik denk iets te kunnen turen (ben geen goede tuurder). Hoeveel DPO ben je als ik mag vragen?
Mocht er al een streepje staan, dat had ik laatst ook namelijk maar was echt niet zwanger, was ook echt twijfelachtig of je wel of niet wat zag staan. Zou hem dus als negatief beschouwen en over 2 dagen weer testen,mocht het wel wat zijn is hij over 2 dagen duidelijker.
Op 1 foto lijk ik iets te zien, maar omdat ik daar echt goed voor moet kijken zeg ik voor nu helaas negatief, indd over 2 dagen nog eens testen en hopelijk heb je dan een mooie 2e streep!
Ik denk overmorgen dat ik weer ga testen. Vroeger bij de Kruidvat testen was het zo duidelijk maar daar teste ik de laatste tijd vals positief mee en nu de action testen gebruikt maar daar wordt ik helemaal niet wijzer van wel/niet.
Hoe snel verscheen het streepje? Ik vind hem best duidelijk voor een indroger, maar moeilijk te beoordelen als de test al droog is.
Na een kwartier leek ik jets te doen maar ik moest wat doen dus niet meer naar gekeken toen pas na een uur weer gekeken