hoi hoi nog eens voor men vriendin is nu 17 of 18 dagen na pregnyl (18nov) en 14 dagen na tp gisteren had ze de cb digitale en vandaag de kv , positief toch ? morgen bloedtest
Nee dit kan echt niet van de pregnyl zijn. Hij is ook super duidelijk. Gefeliciteerd voor je vriendin!
Vraagje; ik heb maandag nog pregnyl gespoten na een iui inseminatie op 2de ... Zou de test niet betrouwbaar zijn als ik hem maandag(dus 14d na inseminatie) doe?? Proficiat trouwens!! ik hoop voor je dat het raak is!
Dus op 2 dec nog pregnyl??? Nee dan is je test posi van de pregnyl als je hem zou doen. Dan kan je pas over zeker een week posi testen van hcg.
Dan zou ik pas 14 december testen. 12 dagen na pregnyl kan het eigenlijk geen pregnyl meer zijn. Alles voor die tijd is discutabel
Ik sluit me aan bij Hooverphonic; later testen want op 2 dec nog pregnyl gehad; dan is het er echt pas over een tijdje uit.
Had nochtans nog eens gebeld nr zh en daar zeiden ze dat het wel kon... Indien posi test bloedafname... Hmm, nu durf ikal helemaal niet meer testen