Hallo dames, Ik ben eergister ochtend zo dom geweest, ging testen valt me het pipetje in het toilet:x. Eigenlijk niet echt op de aflees tijd gelet, ook zo iets doms. En wil hem net weggooien staat er een heel licht streepje op. Kan dit een indrooglijn zijn omdat ik teveel urine erop heb gedaan, was op de goede gok. Of kan dit allemaal niet? Heb er niet zoveel ervaring mee. Hoop op een aantal reacties en morgen ochtend dan nog maar een test tegen aan gooien.
ik had ook zoiets (ook onhandig en ook teveel urine en ook na afleestijd streepje)en ik was zwanger....ik zou inderdaad morgen even opnieuw testen.succes!
Haha ja i know...had wel blond kunnen zijn. Krijg wel langzaam de kriebels sinds gisteren ook vaak na toilet. Mag normaal blij zijn als het me 1x per dag of om de dag lukt. Dus is wel erg spannend nu..
Haha ja moest er zelf ook om lachen zo iets gebeurd mij weer. En dan tenslotte testen en niet op de tijd letten. Hoe dom kun je zijn. Ik vind hem prachtig ondanks een heel licht streepje, weet ik in ieder geval hoe die uit ziet mocht ik wel GOED testen. Vind het zo spannend allemaal.
Idd even opnieuw testen maar ik heb begrepen dat het lijntje alleen roze kan worden als er HCG in de urine zit en anders niet! Maarja er is niet voor niks een afleestijd en een gigantische gebruiksaanwijzing dus eventjes geduld Spannend hoor!
Ik zie een streep en volgens mij is hij roze. Zou wel heel snel zijn na het verwijderen van jouw spiraal !
Ja vind ik ook vandaar dat ik er zo nerveus van wordt hihi. Zit in een topic bij verwijderen spiraal zijn er al 2zwanger van een ook zo snel.
ik zie ook echt een streepje hoor, denk echt dat je zwanger bent! ik was ook direct na het verwijderen van de spiraal zwanger van mn derde... dus het kan echt zo snel gaan! Al voorzichtig gefeliciteerd!!
Dit is geen indroger, daarvoor is hij te breed en duidelijk. Dus ondanks je wc avontuur .. Alvast voorzichtig gefeliciteerd
mooi hoor , ene snel na een spiraal verwijdering ? ik had t ook spiraal eruit en nooit meer ongi geworden gelijk zwanger gefeliciteerd
Nou ik vrees dat de test toch teveel urine heeft gehad. Die van vanmorgen is omo wit. Dus wachten maar weer gezellig op de ongi wat er nog steeds niet is....