Nogmaals, ik hou erg van duidelijkheid.Je hebt zo vaak dat er toch een licht 2e streepje staat, terwijl je ei nog helemaal niet in aantocht is Is eigenlijk hetzelfde bij de "streepjes" zwangerschapstesten Komt er 1 heel licht streepje bij, jij blij en blijk je een paar dagen later toch niet zwanger te zijn. Bij CB komt er heel duidelijk: ZWANGER te staan.Maar wat mieltje zegt lijkt me een heel leuk idee, ipv dat er staat:ZWANGER, een plaatje van een baby, echt leuk Liefs, mussie
@mussie Zie nu pas je vraag omdat ik niet meer online ben geweest ivm kapotte pc Ik weet niet zeker of je NOD nu ook eerder zal zijn, ik ben er wel steeds vanuitgaan. Bij mij was het juist andersom...ei kwam later steeds en dan telde ik die dagen bij de NOD op, maar de laatste cyclus ging dat niet op. M'n ei kwam laat, maar m'n menstruatie gewoon op de (normaal voor mij) 25ste dag. Sorry maar ik weet het niet echt. Misschien een vraag voor de VK op de site want ik denk dat het een hele goede vraag is. Er staat me iets van bij dat je dan het gemiddelde moet nemen als NOD.
Oke meis, geeft niet hoor, iig bedankt voor het meedenken. Is een goed plan van jou om het aan de vk te vragen. Ik ga het gelijk doen. Gedaan Liefs, mussie
en die test van clear bleu die ovulatie test met die smily erop hoe duur is ie en waar hebben jullie die gekocht ? Als ik het vragen mag hoor haha
Tuuuuuuuurlijk mag je dat vragen Ik haal ze bij Etos, ze kosten voor 7 testen 32,99, dus zeg 33,00. Ik kan er 3 maanden mee doen, omdat ik weet wanneer ik me ei ongeveer kan verwachten. Ik gebruik dan ook nooit meer dan 2 testen per cyclus. Liefs, mussie
@Chantal87 Dank je lieverd. Alle beetjes duimen helpt! Beter 10 duimen dan 2 af 4.... Zat me trouwens te bedenken voor de dames die CB te duur vinden, want het gaat best prijzig worden en niet ieders portomonee kan dat bekostigen...als je ziet wat ik vanaf juli aan testen heb uitgegeven totaal is het ook een idee natuurlijk om gewoon met de goedkopere , betere ovutesten te testen (zoals die van de website, want die zijn ook super goed), maar alleenbij een twijfelende ovu-test qua streepjes dan een extra test doen met de digitale CB ovu test. Zo ga ik het doen (indien het volgende maand nodig zou zijn )
dan verschilt de prijs niet zoveel met wat ik nu heb van clear bleu want ik was ook ongeveel zoveel kwijt en ook 7 testen
Dat is een heel goed idee van jou en mischien ga ik het ook wel doen moet even kijken eerst deze maand afwachten haha
Dan moet ik op het eiland hier evne kijken waar die etos toch zit haha ik ben zolang niet meer de burg ingeweest erg he