Pijn onderin de buik?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lieselot, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb nu al vanaf een paar dagen voor mijn eisprong pijn onderin mijn buik, normaal gesproken voel ik helemaal niks rond die tijd, mijn eisprong is gisteren geweest en het doet nog steeds zeer, ik ben niet zwanger, want ik ben ongesteld geweest en mijn cyclus is erg regelmatig. Wie heeft dit ook en weet misschein wat het is, ik geeft het nog een weekje en als ik dan nog last heb ga ik maar naar de huisarts denk ik!

Alvast bedankt,
    Groetjes Lieselot!

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Tijdens mijn vorige cyclus had ik dat ook...vanaf m8ijn eisprong totaan mijn ongi...
    De ene keer dus wel, en de andere niet...

3. Liesje25

Liesje25 Actief lid

Apr 26, 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hoi Lieselot

Heb dit de laatste maanden ook gehad.. zo'n zeurende drukkende pijn, niet? En van die steekjes links en/of rechts?

Is lastig, maar zo weet ik of mijn eisprong eraan komt...
    Leg er iets warms op, dat helpt!

groetjes

4. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ik heb het soms wel soms niet nof nauwlijks. Het wordt ook wel middenpijn genoemnd en heeft echt met de ovulatie te maken (ook na de ovulatie heb ik nog wel eens pijn).

5. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties, heb nog steeds pijn in mijn onderbuik, maar ik denk inderdaad dat het met mijn eisprong te maken heeft, tis alleen vreemd dat ik dit nog nooit eerder gevoeld heb....

Groetjes,

Lieselot!

Share This Page