Zien jullie ook iets?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Anoniem007, Apr 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik zit inmiddels op dag 42 van mijn cyclus (gemiddelde cyclus van 34 dagen) en nog geen spoor van menstruatie. Al een paar keer getest, maar de tests bleven steeds spierwit. Toch heb ik wel wat klachten zoals gevoelige tepels, duizeligheid en kramp.

Vanochtend had ik deze test. Na tien minuten (ik was er alweer van overtuigd dat hij negatief was) hield ik de test eens tegen het daglicht en toen meende ik een heeeel licht streepje te zien. Zien jullie het ook?? In het echt zie je het wel beter, helaas.

Zo ja, kan ik dan morgen weer testen om te kijken of hij duidelijker is geworden of moet ik dat pas weer over twee dagen doen?

x

Attached Files:

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Ik denk dat ik ook een heel licht streepje, ik denk dat het beste is als je zaterdag weer test dan zou je hcg verdubbeld moeten zijn! En anders de huisarts bellen voor een bloed test!

3. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Na 10 minuten kan het al een in droog streepje zijn.. Ik zie echt niets op de test.
    Zou pas een weekje later opnieuw testen en anders even de huisarts bellen...

4. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik zie inderdaad ook een licht streepje. Ik zou over een weekje ofzo nog even opnieuw testen. Succes!

5. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik zie hem aardig duidelijk ja! morgen of overmorgen is ie vast duidelijker ;)

6. dolliej

dolliej Fanatiek lid

Mar 24, 2015
    1,683
    1
    0
    Ik zie een licht streepje ben ook zo begonnen hoop je binne. Paar daagjes ook een knaller van een test krijgt

7. Risu

Risu Fanatiek lid

Jul 13, 2012
    1,245
    0
    0
    ik zie idd ook iets :) spannend..... hoop dat hij morgen wat duidelijker is, zodat je wat zekerheid hebt. succes!

8. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! Ik vind het zo spannend! We zijn nu in ronde 10 en een kindje zou zooo gewenst zijn!

9. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak eens een foto van bovenaf in duidelijk daglicht?

10. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu op m'n werk, maar ik zal aan het eind van de middag een betere foto maken.

11. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je dit na 10 minuten zag wordt de test bijna altijd nog duidelijker als die opdroogt ;)

Spannend !

12. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Als ik heel eerlijk ben zie ik het niet...
    Maar dat hoeft nog niks te betekenen. Voor dag 42 van de cyclus zou je wel een duidelijker streepje verwachten, tenzij je een héle late eisprong hebt gehad. Kan.
    Ben je toevallig onlangs gestopt met anti-conceptie? (afgelopen half jaar)

13. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik ben sinds eind juni 2014 gestopt met de pil. Het klinkt misschien cliché, maar toen ik de test vanmorgen in mijn handen had, zag ik het echt veel duidelijker dan op de foto. Als ik straks thuis kom zal ik eens kijken hoe hij er nu voor staat. Misschien kan ik dan een betere foto maken.

Nog een vraagje: welke test denken jullie dat het gevoeligst is? Kv2v5?

14. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de kruidvat is het gevoeligst

15. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Dat het in real life donkerder lijkt komt door de "fantastische" upload kwaliteit hier. En de focus van een camera is meestal ook gericht op het donkerste punt, waardoor het lichte streepje op een foto veel minder zichtbaar is.
    Kruidvat 2 v 5 is gevoeliger, die kan je zeker proberen!

16. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh! Dat wist ik helemaal niet! Dat verklaart het inderdaad! Ik ben rond 6 uur thuis. Ik houd jullie op de hoogte.

17. Divarg

Divarg Bekend lid

Oct 12, 2014
    913
    21
    18
    Ik zie m hoor! Denk dat het geen indrooglijntje is :) Gefeliciteerd!

18. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt idd....uploaden hier is echt niks...

19. Triena

Triena Actief lid

Dec 13, 2014
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk ook dat het geen indrooglijntje is..
    Hoop dat ze mooi oplopen, ik kon zelf geen 2 dagen wachten haha dus deed de dag erna gelijk nog 1

20. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

Apr 28, 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Ik zie ook een streepje licht maar ik zie hem wel.

Share This Page