Ben nog veeeeel te vroeg, ik WEET het!! Maar kon me gewoon niet inhouden. Heb met middagurine getest, was al erg licht en niet geconcentreerd.... Lees ook verschillende verhalen over z&k testen...dus tsja... Wij hebben in september ons meisje verloren met 24 weken en hebben een enorme kinderwens
Ik zou echt nog even moeten wachten denk ik... Maar mijn gevoel zei dat ik moest testen...en ja ik weet dat het niet verstandig is...
zwanger en kids kreeg mijn kraan nog streepjes bij... heb er 6 geprobeerd en overal een streep... ik zou echt nog paar dagen wachten en een kruidvat 2v5 doen
Ik heb inderdaad ook vaker gelezen dat Zwanger en Kids vrij vaak valspositief geeft.... Ik zie wel heel in de verte iets, maar dat zou dus ook een valse Zwanger en Kidsstreep kunnen zijn. Doe inderdaad over een paar dagen Kruidvat 2 voor 5 euro.
Ik denk morgenochtend al met ochtendurine... want nu was het erg licht al, dus niet geconcentreerd. Heb die kv2v5 ook liggen... Maar lees altijd wisselende verhalen over de HCG waardes van die KV 2v5 testen. De 1e zegt 8 IU/L en een ander zegt 25.
Poeh lastig. Ik lijk wel in de verte wat te zien inderdaad. Heb zelf nooit getest met de Z&K juist omdat ik er zo veel negatieve verhalen over las. Ik zou (hoe moeilijk ook!) toch nog even een paar dagen wachten en dan met ochtend urine testen met bijv een KV.