Vanmorgen heb ik getest met een actiontest en die bleef 20 min. echt roze en toen verscheen dit streepje.. Is dit een indroger?
Ik zie hem wel ja. Binnen hoeveel tijd moeten de action testen worden afgelezen? Als deze er binnen de tijd stond, lijkt het wel positief. Maar dat hij 20 minuten roze bleef is wel wat gek.
hmm lastig dat die 20 min roze bleef. Dan weet je niet of die binnen de tijd al positief zou zijn geweest. Vind hem wel roze. Ben benieuwd naar je testje van morgen. Ben wel hoopvol dat het een positief streepje is
Hi, ik zie ook een heel vaag lijntje. Wanneer is je NOD? Ik heb zelf een keer een indroog streepje gehad bij de action test maar die was niet roze.
Ik zit zelf 4 dagen voor mijn NOD. Deze test heb ik vanmiddag gedaan, ik twijfel zelf of dit een indroog streepje is of niet. Deze foto is binnen de tijd genomen. Wat denken jullie?
streepjes die binnen de afleestijd ontstaan zijn geen indroogstreepjes, maar gewoon positieve testen. Gefeliciteerd dus
Kv testje van deze morgen, ik zie een heeeeel licht streepje. Maar ik krijg het niet goed op de foto.
Op je Kruidvattest zie ik niks, terwijl die juist veel gevoeliger schijnt te zijn dan de Action. Op de Action zie ik wel wat, maar geen idee of dat een indroger is. Je kunt het beter ook bij een merk houden bij het testen. Dan kun je beter zien of de streepjes oplopen.
Ik heb kv genomen omdat ze gevoeliger zijn en ook omdat ik denk dat die action test ongeldig is aangezien hij zo lang roze bleef. Op de foto zie ik het ook niet zo, maar in het echt zie ik een mini licht streepje. Morgen doe ik nog een kv testje.
Hey ik heb zelf al dagen precies dezelfde streepjes op kruidvat als jij nu. Heb t helaas nog niet zien oplopen dus volgens mij zijn het indringers... Zelf zit ik nog steeds voor nod dus het kan natuurlijk zijn dat het gewoon nog te weinig hcg is om goed weer te geven, maar toch. Vreemd dat ik nu al 5 dagen streepjes plas en ze er allemaal precies hetzelfde uit zien.
Haha Ik heb op 8dpo ook getest met kv maar die bleef echt wit, dus ik hoop dat het geen indroger is. Op hoeveel dpo zit jij nu?
Ik twijfel tussen 9 en 11 dpo ergens. Niet helemaal zeker van eisprong. Hoop voor je dat die van jou wel oploopt!