positieve ovulatie test week voor NOD?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by xlinda, Jul 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xlinda

xlinda Lid

Jul 7, 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo. Ik heb vandaag voor de grap even een ovulatietest gedaan ( omdat ik wel eens verhalen heb gehoord dat die posi aanslaat als je zwanger bent!) En inderdaad dik positief! Ik heb nog geen zw test gedaan omdat ik volgende week pas mijn NOD heb. Wat denken jullie? Heb getest met kruidvat test.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kruidvat ovulatietesten staan bekend als zeer slecht. Daarbij kán je een positieve ovulatietest hebben bij een zwangerschap. Dit hoeft zeer zeker niet zo te zijn.
    Weekje wachten nog ;)

3. xlinda

xlinda Lid

Jul 7, 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Heb ook inderdaad negatieve verhalen gehoord over kruidvat test, nog maar weekje afwachten! Spannend!

4. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    ik had ook een positieve ovulatietest van zwanger &kids. en paar dagen later een zwangerschapstest gedaan en ja hoor die was ook positief. dus het kan wel

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Een week voor nod al? Dan lijkt het mij wat vroeg. Heb je een foto van je test

6. Elfjes

Elfjes Actief lid

Dec 19, 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Weet je zeker dat je daarvoor een ovulatie hebt gehad? Het kan nl ook zo zijn dat je ovulatie deze maand iets later is.

7. xlinda

xlinda Lid

Jul 7, 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb een ovulatie gehad vorige week. Toen posi getest met cleaublue digital 20130709_144202.jpg hierbij een foto!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hij is idd duidelijk.....Misschien eens een testje doen over een paar dagen ;)

9. Elfjes

Elfjes Actief lid

Dec 19, 2012
    143
    0
    0
    Nederland
    Hmm het kanalle kanten op. Hoeveel dpo zit je nu?

10. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Ik had een negatieve ovulatietest (van matcare) een week voor mijn positieve zwangerschapstest... Ik had overigens wel 6 dagen een positieve ovulatietest tijdens de eisprong...

11. xlinda

xlinda Lid

Jul 7, 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nu op 8dpo. Heb overigens tijdens mijn eisprong maar 1 dag een positieve ovulatietest gehad.

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Ik had 2 dagen voor NOD een positieve ovulatietest, diezelfde avond een zwangerschapstest gedaan en zie banner.....

13. xlinda

xlinda Lid

Jul 7, 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook zo dat het raak is! Vanmiddag getest maar negatief. Was te verwachten want zit nog 7 dagen voor NOD!

14. Beachlover

Jul 24, 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Xlinda, hoe is het afgelopen?!

Share This Page