Hallo damens. ik heb een vraagje.. ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. vandaag was eigenlijk mijn NOD maar nog steeds geen bloed.. heb van middag getest, was licht positief maar wel duidelijk te zien. wist niet wat ik er van moest denken. dus heb paar uur later nog een x getest maar deze x NEGATIEf ben ik nu wel zwanger of niet
Hoi Hoi, Jij bent ook nog laat op! Ik kan helaas niet slapen Ik zou morgenvroeg met ochtendurine een test doen. Daar heb je het beste resultaat mee. En anders als hij positief test kun je met de digital van CB testen, die kan je precies vertellen of / en hoelang je zwanger bent! Ik hoop voor jou op een positief resultaat!
Ja kan helaas niet slapen We zyn al een tijdje bezig.. En nu nog zo een wazig teste.. Word er maar niet goed van.. Waarom kan jij niet slapen als ik vragen mag
Alweer opnieuw getest Sommige meiden testten smiddags of savonds beter en andere juist alleen sochtends! Zou met ochtendurine nog een keer testten
Ik heb nog niet kunnen testen. Moet even een test halen zo. Ik laat het jullie weten als ik heb getest. Dus als ik zo een test haal. Niet testen? En wachten tot morgen?
ik heb vandaag nog een keer getest, en die was ook negatief. maar nog steeds geen ongi, wel veel afscheiding (wit) en pijnlijke tepels. heb even met de gyn gebeld. moet over paar dagen opnieuw testen. het is allemaal zoo verwarrend
Ochtendurine is normaal gesproken geconcentreerder.. Ik testte met de 2v5 van het kv 5 dgn voor NOD al positief, wel met ochtendurine. Volgens mij heb je nu weer met middagurine getest? Heel vervelend dat de laatste 2 negatief zijn... zo blijf je in onzekerheid zitten Heb je er nog één liggen? Ik zou dan morgenochtend direct met je eerste urine testen.. Nog een paar dagen wachten zou ik persoonlijk toch niet volhouden. En dan zit je al 2 dgn na NOD toch?
ik heb even uitgerekend. ik ben vandaag al 2 dagen overtijd. ja klopt alweer met middag urine.. ik zit niet lekker in mijn vel.. voel me erg onzeker. na 2 jaar eindelijk een licht positief test. en toch uit eindelijk negatief ik zal morgen ochtend wel nog een keer testen. en anders geef ik de hoop gewoon op..