Toch even over de KV plus LEZEN AUB

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mama Mars, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Ik wil toch even mijn goede ervaring uitleggen over de kv plus test.
    Ik heb verschillende keren met deze test getest en steeds een vage streep, nog wat andere testen tussen door van etos negatief, weer kv plus geprobeert en zaterdag was die meteen positief.. Jes zwanger eindelijk na drie jaar.. Zondag avond kv 4.99 geprobeerd. Negatief maandag ochtend weer,

Ik had een afspraak bij de ha staan en die zij dat ik de vk moest bellen dat gedaan moest i kzelf bellen voor een echo.

Deze vond vanmorgen plaats. hierop was te zien dat het vruchtje er niet meer was maar de placenta wel die was zo groot als de zwangerschap voorduurt dus 12.6 week, ik heb gevraagd hoe het dan kan dat de andere testen negatief waren..

Ze legde me het volgende uit, de placenta (die nu nog in me baarmoeder zit) schijt een mienieme hoeveelheid hcg af. Waar deze test dus op heeft gereageerd en de anderen niet..

Mijn ervaring met de kv plus test is dus super want dankzij deze test ben ik er achter gekomen dat deze test wel degelijk heeeeel gevoelig is als die deze hoeveelheid hcg kan traceren..

2. Niet meer actief

spijt me te horen wat je nu meemaakt en dank je voor je uitleg!

3. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    hoi nu ik deed lees word ik toch een beetje bang afgelopen zaterdag heb ik zo'n lange test van kruidvat gedaan die een plusje moet krijgen me plusje was zo dun als een haartje zeg maar en andere testen daarna nega nu moet ik ongi worden heb al 2 dagen buikpijn maar nog geen bloed te zien was dit bij u het zelfde verhaal?

liefs lisje

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    nee dat was bij haar niet.. zij had wel een brede streep maar erg licht..

het haartje/pennestreepje wat jij bedoeld zie je helaas vaker.. de streep moet even breed zijn als de horizontale streep..

Geen zorgen maken... gewoon rustig afwachten..

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    He Bruisje,

Ben je er nog? Ik mis je telkens!

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje wat vervelend voor jou... :cry:

Fijn dat je het even wilde melden. Ik ben nu wel een beetje bang, ik heb namelijk hetzelfde. Kruidvat + en clearblue+ positief, etos negatief en kruidvat 2voor5 ook negatief.. Ik krijg maandag een echo..

7. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0
    oh oke bedankt

ja het begint al vanaf vandaag door te zetten dus heb nu duidelijkheid

liefs lisje

Share This Page