Positieve ovulatie test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Friesland90, Nov 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiToEn

LiToEn Actief lid

Aug 8, 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb niet goed gelezen Lottie, ik dacht dat die laatste van vandaag was, haha. Dan denk ik dat ie uiterlijk vandaag springt!

Dus op naar de wachtbank!!

2. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Litoen
    Geeft n niks:D. Ik heb nog niks gevoeld, alleen dat mn bm heel laag zit ineens...hehe ik mag op de wachtbank hihi. Toch vind ik het vervelend als ik t niet voel, dan ga je zo twijfelen!

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Hoi hoi,

Ja, binnen 24-48 uur na je LH-piek (knaltest of iig posi (niet iedereen krijgt een knaller)) vindt de eisprong plaats. Jij hebt je piek (duidelijker kan niet ;)) dus gisterochtend gehad en vanaf dat moment dus max 48 uur aanhouden.
    Nee, ik weet dat je niet vanaf posi test moet rekenen maar ik houd dat nu gewoon als richtlijn zeg maar. Ook 24 nov was ie nog echt zo donker dus kan ook vanaf dan rekenen.
    Maar blijft lastig, aangezien ik dus meerdere posi testen gehad heb tijdens deze cyclus en ik gewoon echt geen idee meer heb. Whaaaa :$. Word wel een beetje gek ondertussen...heb buikpijn, lage rugpijn en zulke moeie benen. PMS of wat?

4. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Moon
    dank je voor je uitleg! Ben nog steeds aant googlen haha (was wel even gestopt hoor;). Leer weer n hoop!! Hoop echt dat t optijd was en raak mag zijn:)
    ja snap dat t verwarrend is voor jou zeg!! Zou met je mee willen denken maar omdat je niet weet wanneer je ei was is t lastig!! Hopelijk snel meer duidelijkheid (lees: positieve zwangerschapstest zou leuk zijn;))

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Hihi....ja dat zou zeker een leuk sinterklaascadeautje zijn. Voor ons allemaal natuurlijk. De Sint krijgt het er maar druk mee, met al die verlanglijstjes...haha.
    Als ik jou was zou ik toch vanavond of morgen(ochtend) nog een keer voor de zekerheid vrijen. Beter een keertje teveel dan teweinig, hè?!
    Internet is handig, maar af en toe ook verwarrend ;).

6. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Moon
    ja best irritant al die sites!!! Maar ik merk echt dat ik nu droog ben, amper nog slijm (sorry voor de details;)), voelt nooit zo fijn haha. Nou ja, we zien wel:). Best stom, denk ik dat m'n ei geweest is en dan is t opeens niet meer zo nodig voor m'n gevoel;). Foei!

Sint heeft t idd druk haha!

7. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Haha....ik begrijp het helemaal. Ik wilde gisteravond nog, maar ik was zo moe en sliep al terwijl mijn vriend nog tv lag te kijken. Vanmorgen dan nog maar een poging, maar het is er toch niet van gekomen. Dan denk ik ach vanavond kan ook nog (zal toch niet te laat zijn dan???) en als ik kijk hoe ik me nu voel....bah, geen zin. Maar ja, mss hangt het wel van deze keer af, stel je voor! Dus ja, wat doe je dan??
    Ik heb nu ook weinig slijm, gisteren nog best veel en dacht dus een stipje roze te zien tussen mijn slijm.

8. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Herkenbaar!!! Wat ik net overal las over slijm is dat het de dag VOOR je eisprong het meest overvloedig is!! Dus daarom
    denk ik dat m'n ei al is geweest gisteren. Dus vandaag heeft voor n beebje weinig zin nog hier iig;). Als t bij jou nu dus ook minder is dan heb je of je ei net gehad of hij springt vandaag nog.

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Goedemorgen,

Nou, gisteravond was kansloos. Ik lag bijna in coma toen mijn vriend avances maakte. Toen was ik op een gegeven moment weer klaarwakker, ligt meneer in coma....hahaha.
    Tja, lastig hè, mijn laatste knalposi test was 24 nov (begin avond) en als je dan max 48 uur aanhoudt, zou ik dus 26 nov op z'n laatst mijn eisprong gehad moeten hebben. Maar ja...
    Ik heb dus gelezen dat je de meeste kans maakt door 4 dagen voor en 2 dagen na je eisprong te vrijen. Vandaar mijn "drang" voor nog een keertje gisteren. Ik mis mijn slijmdraad :(....erg hè!? Maar dan weet je tenminste nog iets, nu is het één grote gok.
    Ik ben benieuwd wat het ons opgeleverd heeft en ik wil niet wachten 8).

10. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Haha hebben wij ook wel eens:p meestal wil hij dan en slaap ik half en als ie t op heeft gegeven en bijna in slaap valt wil ik ineens;).
    Twee dagen na je eisprong heeft echt geen zin hoor, snap niet dat sommige dat zeggen;). Als je n berekening maakt dan kan t echt nie. Je ei is maar 24uur vruchtbaar! Dus je zal dan voor, tijdens of net na je ei moeten hebben geklusd. Maar ik zou de kans ook wagen als ik twijfelde, maar k twijfel nie:p. En idd vruchtbaarslijm
    is erg handig!!

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Ja, daarom zei ik gisteren ook al internet is handig, maar ook verwarrend. De een zegt dat je eicel 24 uur vruchtbaar is, de ander maar 12 uur. Om gek van te worden, want je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet geloven.
    Ben je het wachten ook al beu??

12. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Ja..ik ga maar uit van het kortste dan! Das handiger:). Anders reken je te positief misschien. Ja joh ben t wachten ook al weer zat;). Blehh nog 12 dagen!

13. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Hoi hoi,

Hoe is het hier? Ik begin me nu niet zo lekker te voelen :(. Heb hoofdpijn, soort van misselijk (als je erg leeg bent en iets moet eten) en een droge neus. Als ik maar niet ziek ga worden, daar zit ik niet op te wachten.
    O ja, en ik heb het KOUD.

14. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Moon
    hahaha het IS ook KOUD!!! Hopelijk word je niet ziek, heerst wel weer. Ik ben nog steeds elke keer aant googlen. Wil weten wanneer ongbeer m'n ei was en of ik wel kans maak. Maar niemand weet of je ei na de lichte posi test springt of na de donkere:(

15. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Hallo,

Hier maar weer eens een berichtje.. Momenteel niet echt actief op zp, omdat ik het wat van me af probeer te zetten. Was er veels te veel mee bezig en dat kan nooit goed zijn..!! Daarom af en toe maar even kijken.

Moon en Lottie ik kan me goed voorstellen dat jullie het wachten zat zijn.. Hebben jullie nog een test gedaan? (zwangerschapstest). Ik ben inmiddels al weer een aantal dagen ongesteld, en dus ook al weer aan de nieuwe ronde begonnen.. Bleeh ben er echt zat van, daarom ben ik hier nu ook niet zo vaak meer.

16. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

Sep 12, 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, even een vraagje!
    Ik ben niet zo bekent met het gebruik van ovulatietesten, vandaar even een kritisch oog van jullie.
    Vandaag pas mijn tweede test gedaan en hij is al behoorlijk fel vind ik zelf, dus klussen vanavond?????

17. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Ja klussen!!! Hij is positief of iig bijna!! Have fun!

18. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

Sep 12, 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dacht ik ook!
    Nou dat wordt zo mijn mannetje wakker maken want hij moet de nachtdienst in en anders komt er natuurlijk niets van het klussen, dus dan maar voordat hij moet gaan werken.

Bedankt en kan ik nu het beste morgenochtend ook een testje doen en morgenavond??

19. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Jazeker morgen ochtend weer even testen maar niet met ochtendurine! Dus even minimaal 2uur daarna niet drinken en plassen en dan weer testen. Als deze ook donker is dan savonds weer testen om goed te kunnen zien of je de piek te pakken hebt.

Friesland
    ik ben er ook teveel mee bezig! Maar kan en wil t nog niet minderen. Vind het forum wel fijn! Ik heb niet getest want moet pas over 11 dagen ongeveer ongie worden;)

20. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

Sep 12, 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    lottie, bedankt!
    Volgens mij ben jij vlak na de geboorte van je zoontje meteen weer aan de klus gegaan of niet hahahaha, leuk hoor!!

Share This Page