Positieve ovulatie test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Friesland90, Nov 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Hihi...het is idd een leuk gesprek. Ik veeg wel van voren naar achteren, maar wel via achterlangs zeg maar :)! Kun je het je voorstellen ;). Ik ken ook iemand die heeft iets te korte armen, dus die gaat voorlangs naar achteren toe....hihi. Het is wel te gênant voor woorden, maar ja.
    Ja, en je kunt ook een schimmelinfectie krijgen door van achteren naar voren te vegen. Wij vrouwen zijn leuk gemaakt, hè!?

Ook mijn spijkerbroek zit strak aan mijn onderbuik sinds zondag. Oké, hij is zaterdag gewassen maar normaal heb ik daar geen last van. En ik heb ook wel meer honger, maar ben de afgelopen dagen ook wel aan het klussen (nee, geen seks :p) geweest dus lichamelijke arbeid verricht.
    Ben zo benieuwd....maar ik geloof niet dat ik zwanger ben hoor!
    Tja, mijn nod heb ik op 7 dec gezet maar zal ws wel een paar dagen later zijn. Zit vandaag op cd 37....pfff.
    Het blijft spannend voor ons 8)! Als jij de 27e je eisprong hebt gehad dan zit je met je laatste klusdag toch goed?? Tja, het lastige blijft dat ongiklachten ook zw.klachten kunnen zijn hè?!

2. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    aaahhh, ik snap m;):D. Jaaa, daar moet je wel lange armen voor hebben whahaha:p. Hebbik niet, maar ben wel een beetje lenig;). Erg fijn idd dat ons onderkant zo slim in elkaar is gezet wat dat betreft:p. Okee, nu is het wel weer genoeg hahaha. Moeten toch iets bespreken he;)

En je hebt nog niet getest!!!?? Knap hoor. Als ik naar je andere cyclussen kijk dan denk ik dat je echt wel een testje kan wagen. Zeker met de dingen die je noemt hoor. Ik had ook dat heel snel mn broek irriteerde aan mn buik. Opzich zat ie niet heel veel strakker, maar zo voelde het wel. Viel me nu ook op dat ik het rond mn eisprong ook had! Deed zelfs mn knoopje los. En mijn broek was niet net gewassen haha.

Als mijn eisprong de 27e was, dan maak ik denk ik meer kans ja. Al zegt mijn gevoel nu nog dat het niet raak is. Maarrr ik zit morgen pas 6 dagen voor nod en toen ik zwanger was van ons zoontje kreeg ik rond 4 dagen voor nod pas echt vermoedens. Dus ik blijf duimen hihi.

3. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Ik wil eigenlijk morgen al een testje doen, maar ja is dat wel verstandig ;)?!
    Ik heb mijn knalposi ovutesten op 23 en 24 nov gehad en de 25e was ie nog best posi, dus zit ook nog niet zo lang na mijn eisprong. Ik weet alleen niet wanneer hij geweest is. Ik had 23 nov steekjes links en op 24 nov 's ochtends een uurtje ofzo pijn alsof mijn darm open ging scheuren (laatste 2 cycli ook gehad maar toen de hele dag) en die dag dus ook nog een knalposi ovutest. Dus dan kan ie ws nog niet geweest zijn...toch?? Ik weet het allemaal niet meer, hoor, pfff. Nu weer een beetje een soort van misselijk (eer- en gisteren ook) maar dat komt mss van het eten??
    Gek word ik ervan...hihi. Wordt jij er niet gek van?

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Heey Moon heb je nog getest??? Ben benieuwd..

5. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    ja, ik ben ook benieuwd!!!

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Hoi meiden,

Ja, ik heb 5 dec 's ochtends getest....nega. Wist ik natuurlijk wel, maar ja was wel leuk cadeautje geweest.
    Diezelfde avond dacht ik wat gekleurde afscheiding te spotten, maar wist het dus niet zeker (zo minimaal dus). Maandag zelfde verhaal tot op een gegeven moment met afvegen tot 2x toe een stipje slijmerig bloed....hmm. Dinsdag weer maar heel minimaal gekleurd en wat bloed. Vandaag wederom wat bruinige/licht rode afscheiding maar echt zooooo weinig en voornamelijk met afvegen. Heb ook geen ongibuikpijn. Had de afgelopen weken wel regelmatig buikpijn en tot gisteren ook gehad, maar is toch anders.
    Normaal begint mijn ongi ook met buikpijn en bruinverlies, maar ik weet nu dus niet wat ik ervan moet denken????
    Ik had mijn nod op 7 dec gezet (uitgaande van de eerste echte knalposi ovutest van 23 nov en dus eigenlijk ook al te vroeg), dus dan is 5 dec natuurlijk wel wat vroeg om al een ongi te krijgen. Afwachten dan maar, denk ik.

Hoe is het met jullie? Lottie voel je iets? En Friesland, hoe gaat het met jou? Niet zo vaak op zp meer? Wel wat meer rust gevonden?
    Ik niet, hoor, word er gestoord van :D.

liefs,
    Moon

7. bambie88

bambie88 Actief lid

Aug 11, 2010
    349
    8
    18
    Hi Mensen,

Ik heb een vraagje..

Ik heb ovulatietsten besteld van sensitesten die dipsticks..
    Nu ben ik op dag 11 van mijn Cylci gaan testen tot en met dag 21 en geen pos test 1x zag ik een heel licht streepje.. en dan vraag ik me af misschien heb ik m in de nacht gehad kan dit?

Of hebben jullie met sensi test slechte ervaringen?

ben een beetje geschokken, misschien heb ik wel geen ie sprong..?

8. Jessie86

Jessie86 Lid

Feb 3, 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey bambie

Ik zit met precies hetzelfde probleem....Ik heb nog geen knaltest gehad. Zit nu op dag 20 maar ben heel onregelmatig ongesteld. Wellicht moet k m nog krijgen..Hoe is jouw cyclus??

9. bambie88

bambie88 Actief lid

Aug 11, 2010
    349
    8
    18
    Hi Jessie,

Vervelend is dat he..
    Mijn ongi kwam de eerste maand nadat ik stopte met de pil pas na 44 dagen. En daarna wel aardig regelmatig 31 en 32 dagen zoals je ziet.. zit vandaag op dag 31 en nog niet ongi.. net getest negatief.. maar eigenlijk kan ik pas morgen testen. maar ga er gewoon vanuit dat ik ongi wordt!

Welke ronde zit jij?

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Hee Bambie,

Ik heb geen ervaring met sensitest. Ik gebruik zelf dipsticks van zwanger en kids.
    Waarschijnlijk heb je je piek nog niet gehad, hoor. Hij kan wel van de ene op andere dag knalposi worden.
    Ik zag in je onderschrift dat je onregelmatig bent en best lange cycli hebt. Ik ook en deze cyclus had ik pas op dag 26 en 27 knalposi ovutesten...erg vreemd aangezien ik op 13 en 16 nov ook enigszins posi ovutesten had.
    Mijn advies is gewoon gaan met testen en zodra je t-streep donkerder wordt, 2x per dag gaan testen. Niet met ochtendurine, hè ;)!?

liefs,
    Moon

11. bambie88

bambie88 Actief lid

Aug 11, 2010
    349
    8
    18
    Hi Moon,

nee ik test niet met ochtend urine :) thnx
    ik test altijd als ik thuis kom van me werk. rond een 18.00 uur.
    En eigenlijk dagelijks geklust.. maar echt maar ovu testen gedaan tot en met dag 21 ofzo..
    Ik moet 1 deze dagen ongi worden. alleen mijn eerste cyclusna de pil duurde erg lang verder ben ik en was ik voor de pil altijd zo rond de 30 dagen ongi..

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Hee Bambie,

Ik zou zeggen kijk eens naar mijn onderschrift. Ik dacht ook redelijk regelmatig te zijn. De laatste cyclus duurde weer 32 dagen en daar ging ik nu dus ook weer vanuit, maar uiteindelijk pas op cd 26 een knalposi ovutest (de eerste dan) en op het moment ook nog niet echt ongi en zit op cd 41.
    Dus ik zeg: doorgaan met testen, echt waar :D! Deze cyclus was de 2x dat ik ovutesten gebruikte en de eerste keer ging het ook niet goed. Kreeg ook het advies om door te testen en heb het toen niet gedaan, vandaar dat ik dat nu wel deed (ben geen ezel :D).

liefs,
    Moon

13. bambie88

bambie88 Actief lid

Aug 11, 2010
    349
    8
    18
    Hi Moon,

Ja misschien inderdaad als deze ronde niet raak is beter door testen met ovu....

Zit jij nu in ronde 5?

ik probeer er niet mee bezig te zijn maar het spookt elke dag door mijn hoofd... hebben jullie dat ook?

14. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Nee, in ronde 3. Ben in maart al gestopt met de pil, maar we zijn pas in augustus ervoor gegaan ;). Alleen met lange cycli is het wel lastig, omdat het dan langer duurt dan een maand. Als het niet raak is, schuift het allemaal zo ver op....pfff.
    Ja, ik ben er ook erg mee bezig. Kan ook bijna niet anders, hè?! Je moet overal op gaan letten....slijm controleren, wat voel ik voor steekjes of wat is dat...zucht. En uiteindelijk blijft het een kwestie van afwachten :(.

15. bambie88

bambie88 Actief lid

Aug 11, 2010
    349
    8
    18
    ja dat is ook zo dat wachten duurt dan weer zo lang..

maar ja laten we van het positieve uitgaan.. en lekker door klussen!! dan komt het vast goed zit nu in ronde 4..

16. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Heey Moon

Ohh wat vervelend zeg.. Echt balen.. Nu is het dus afwachten of het door zet of niet.. Ik hoop het niet voor je.. maar aan de andere kant, kun je dan weer een nieuwe ronde in. En nieuwe ronde = nieuwe kansen.
    Klopt, ik ben niet meer zo actief op het forum. Het houdt me veels te veel bezig en dat is ook niet goed. Ik vond het ook niet echt leuk meer om er zoveel mee bezig te zijn.

Bambie, ik hoop dat jij snel duidelijkheid krijgt en een goede duidelijk positieve ovulatie test!!! of een positieve zwangerschapstest natuurlijk, morgen kun je testen zie ik.. spannend!!

Share This Page