Ohh dat is wel vervelend zeg..!! Kan ik me goed voorstellen, wij willen het dit keer ook goed bijhouden om te zien wat er nou eigenlijk gebeurd. En zoals ik van mijn testen nu al zie, dacht wij elke keer dat ik mijn ei-sprong veel eerder heb dan wij dachten. Terwijl ik ook nog elke maand dacht dat ik het voelde hahaha echt gek. ja ik had nu wel een aardige knal test. (die is van gister, heb vandaag nog niet getest). Zal eens zien wat de test vanavond doet, en dan zal ik wel weer een foto plaatsen. Altijd leuk om wat te vergelijken. Heb jij ook foto's van de testen? Ben erg benieuwd..!!
Ja, dat had ik dus ook. Kijken wat er precies gebeurt met de ouvtesten en met mijn lichaam (slijm etc). Ik baal echt enorm, hoor! Ik heb elke avond tussen 17.00 en 17.30 uur getest en dus gisterochtend rond 10.30 uur. Mss gisteravond wel een knaller, maar ja dat weten we dus niet. Of vanavond? Ik ga zo nog maar eens een test doen...de laatste. Nee, ik heb geen foto's. Het lastige is, is dat de test na 10 min (nog nat) echt 2 gelijkwaardige strepen had en nu (opgedroogd) zit er toch wat verschil in. Hoe is jouw test van gisteravond? Had je al een foto gemaakt? Ben benieuwd, hoor!
Heey Ohh dat is wel raar, dat hij toch wel anders opdroogt. Dat heb ik met mijn testen niet. Ze worden wel ietsje minder duidelijk, maar het scheelt echt maar heel weinig. Ja het kan zijn dat je je eisprong net gemist hebt. Maar bij mijn testen zie je dat de eerste al wat donkerder wordt en de tweede echt donker. En dat is in 2 hele dagen. Ik test ook 's avonds. Hier nog een foto van de testen tot nu toe. Zijn toch aardig duidelijk lijkt mij..!! View attachment 108242
(de laatste heb ik net gedaan, dus die is nog niet helemaal opgedroogd, vandaar dat die er wat anders uit ziet)
Hoi hoi, Dat lijkt er toch op dat je piek voorbij is. Bij mij gisteren (uiteindelijk rond 15.00 uur getest) was het streepje ook weer lichter dan zaterdagochtend, dus ook mijn piek is voorbij denk ik. Hoop vandaag mijn pakketje te ontvangen en dan test ik sowieso nog een keer. Mss toch nog langer om te kijken hoe of wat. We hebben zaterdag eind van de ochtend en zondagavond sowieso nog geklust en mss vanavond nog maar eens voor de zekerheid . Goh, nou zag ik gisteren in de gebruiksaanwijzing (voor het weggooien...haha) dat na je piek je ovulatie binnen 24-48 uur optreedt, terwijl je op internet telkens leest 24-36 uur. Irritant dat je niet weet wat je moet geloven, want je leest vaak zoveel tegenstrijdige dingen. Goed, we zitten bijna op de wachtbank . Mss dat we samen kunnen wachten...haha?? Ga jij nog verder testen?
Heey Ja dan denk ik inderdaad ook dat je de piek toch net gemist hebt (met een goede knaltest bedoel ik haha). Ik denk dat ik ook nog 1 of 2 testjes doe. Gewoon om zeker te weten dat de streepjes die er nu nog op staan wat waziger worden of aardig wit zoals de eerste testen. Het voelt nu al alsof ik weer op de wachtbank zit. Jeetje wat duurt dat wachten altijd lang he?? Ik hoop dat het deze keer wat sneller gaat. Wanneer heb jij je NOD?
Nou, heb mijn pakketje binnen hoor! Wel pas vanmiddag, dus heb rond 17.30 uur getest. Deze leek weer op die van gisteren...t-streep lichter dan c-streep. Volgens de calculator (obv 32 dagen) zou ik vandaag mijn eisprong hebben en als ik kijk naar mijn ovutesten denk ik zaterdag toch mijn piek te hebben gehad dus zou het wel kunnen. Voel nog niets, maar dat zegt ook niets. Dan heb ik op 29 november mijn NOD. Dat duurt nog zoooooooooooooo lang...hahaha. Het is ook nooit goed, hè!? Wanneer heb jij je NOD? Ben jij regelmatig (kan je banner nu niet zien)? Had jij nog getest?
Ik heb met jullie meegelezen. Moon77, heb jij elke dag getest? Kun je dan evengoed je ei missen? Friesland90, mooie test!! Hoop dathet raak is voor je!!
Hoi Tycuna, Ik ben meteen gaan testen toen mijn ongi over was. Ik had mezelf voorgenomen dat ik 2x per dag zou gaan testen als de test donkerder was. Vrijdagavond al redelijk donker, dus zaterdagochtend ook getest. De strepen waren (voor het opdrogen) gelijk aan elkaar, dus positief. Ik had nog maar 1 test over (had donderdagavond besteld en die zouden zaterdag binnenkomen...niet dus :x) dus kon kiezen: zaterdagavond (2x op 1 dag dus) of zondag testen. Heb dus voor het laatste gekozen. Zondag was mijn streep al lichter, dus zou ik mijn piek ws zaterdag hebben gehad. Ik had alleen graag gezien of de test zaterdagavond even donker of donkerder zou zijn...echte knaltest....maar helaas. Vandaag dus mijn bestelling binnengekregen en mijn test was nu ongeveer gelijk aan die van gister. Dus ga er vanuit dat ik mijn piek idd gehad heb. Nou, ik hoop voor mij dat het ook raak is . groetjes, Moon
Oh, op die manier. Ik snap je helemaal. Als je elke dag 1 x test, dan zou je je ei niet kunnen missen dacht ik, hihi! Hoop dat het raak is!!
@Tycuna, Dank je wel.. Ik hoop ook dat het raak is haha @Moon, ja dat duurt altijd lang dat wachten. Ik heb mijn NOD rond 1 December. Is wat lastig, aangezien ik niet een hele regelmatige cyclus heb. Maar we testen dus rond dezelfde tijd.. Spannend hoor..!! Ik heb nog wel een test gedaan, maar deze is al weer een stuk lichter, al zie ik nog wel duidelijk een streepje. Maar dat zal wel minder worden elke dag. Wat raar trouwens dat je mijn banner niet kan zien.. Kun je andere banners wel zien?
Hoi hoi, Nog even snel voor het slapen gaan een berichtje ! Ik kan je banner wel zien, maar niet als ik een berichtje typ en ik let niet altijd op alle gegevens voordat ik aan mijn berichtje begin ....is de leeftijd hahaha. Ja, we lopen wel gelijk. Idd spannend! Ik ga toch nog een keertje rollebollen met mijn vriendje ...meer voor de zekerheid. Ik krijg nu toch wel wat lichte krampachtige buikpijn...hmmm...eisprong?? Ik heb gelezen dat de eisprong seizoengevoelig is, wist je dat? In de herfst/winter ovuleer je (schijnbaar) laat in de middag of 's avonds en in de lente/zomer 's nachts of 's ochtends. Grappig vind ik dat. Goed, ik ga nu maar eens naar mijn bedje. Trusten! xxx
Hoi meiden, Wat spannend voor sommigen hier Ik heb werkelijk niet echt een idee (meer een gok) wanneer mijn NOD is. Heb zaterdag en zondag (jaja, twee dagen) een knal test gehad, en vanaf vanaf woensdag iedere dag geklust, voor de fun, maar ook omdat mijn vriendje dat graag wilde (die schat) Dus ik ben super benieuwd of het daadwerkelijk gaat lukken! p.s. ik had trouwens het weekend wel wat last van een zenuwachtig gevoel (terwijl ik nergens zenuwachtig voor was). Zou dat een teken kunnen zijn van een eisprong? Liefs!
@Moon, Oh op die manier.. Ik doe meestal een bericht typen bij snel reageren, dan kun je de rest nog wel lezen haha. Spannend dat we gelijk lopen. Heb nu al het idee van alles te voelen.. En anders als anders, of dat komt omdat ik er op let. Voor m'n darmen zijn erg van slag en begin nu al een menstruatie achtig gevoel te krijgen, terwijl ik dat normaal pas heb 1 á 2 dagen voor m'n NOD. @ Lady Ingrid, Ik weet niet of dat bij de eisprong kan horen. Normaal gesproken voel ik recht onderin m'n buik wat steekjes en dan weet ik dat m'n ei gesproken is. Ik had dat nu niet toen de ovulatie positief waren, maar later. Nu weet ik dus zeker dat het de eisprong is..Maar je hebt dus wel geklust op het goeie tijdstip.. Zal voor je duimen!!
@Friesland: Ah, op die manier (nu dus ook op snel reageren geklikt), maar dan heb je geen smileys ....haha. Idd spannend, hoor! Ik weet dus niet of mijn eisprong al geweest is....hoop het en dat ik genoeg voorraad in mijn mandje heb zitten..hihihi. Ja, je gaat toch twijfelen of je vandaag nog een keer "moet" klussen. Ik had gelezen dat het het beste is om 4 dagen voor tot en met 2 dagen na de eisprong te vrijen. Maar elke dag is dan weer niet goed, hè!? Pfff...zwanger (willen) worden is geen eitje. @LadyIngrid: als je zaterdag en zondag een posi ovutest had, heb je dus zondag nog een LH-piek gehad. Na je piek volgt met 24-48 uur je eisprong, dus zou dan maandag of vandaag zijn. Het lijkt me niet dat dat zenuwachtige gevoel van zaterdag dan met je ovulatie te maken heeft. Zou als ik jou was toch nog even een vrijpartij inlassen vandaag , je weet maar nooit hè!? Goed, dus met z'n drietjes op de wachtbank...gezellie!
Dat moet ik trouwens echt even zeggen.. Ik heb gister middag weer een ovulatie test gedaan, maar het lijkt wel of ze nu opeens langzaam aan weer wat donkerder worden. Terwijl de eisprong duidelijk is geweest. Ze worden ook niet zo heel donker, maar per test scheelt het toch wel iets.. Ohh ik zit nou al weer in spannend
Da's raar! En terwijl ik jouw berichtje las, lag mijn ovutest te wachten tot de 10 minuten voorbij waren. Het wekkertje ging, dus ik ga boven kijken en tot mijn verbazing ...ook mijn streepje is weer donkerder dan zondag en maandag . Ze zijn weer bijna even donker. Ik ga toch spontaan twijfelen aan alles, hoor! Heb trouwens momenteel ook weer wat ongi-achtige buikpijn...aankondiging voor mijn ovulatie?? Kan toch niet weer vanavond gaan vrijen?? Even ter info: 8-11/11-11/13-11/14-11/15-11 al geklust . Ik word er toch ook wel een beetje moe van hoor...pfff. Ik denk dat ik vanavond (voor het naar bed gaan) mss nog eens een testje doe.
Nou ik denk ook niet dat je het te veel moet doen. Zo lijkt mij wel voldoende. Het zaad kan in je lichaam tot wel 5 dagen mee. En je hebt maar 1 goed zaadje nodig haha. Maar voor je gemoedsrust kun je het altijd wel doen. Heel apart die ovutestjes, ik vind ze ook maar een beetje vaag moet ik eerlijk zeggen. Sommige hebben wel 2 of 3 keer in 1 cyclus positieve testen.
Hoi meiden, Ik heb ook mee zitten lezen en heb vanaf zaterdag (dag 12) getest. Vandaag heb ik een knaltest, na jullie verhalen ben ik wel benieuwd hoe mijn test er morgen uit gaat zien. Hier een foto zodat jullie kunnen vergelijken:
Heey Litoen..!! Hahaha Net zo makkelijk toch? Als die pbtjes.. Dat is zeker een overduidelijke knaltest..!! Die van mij was niet zo duidelijk als deze. (paar pagina's terug staat ie). Ben ook heel erg benieuwd hoe die van jou er morgen uit ziet.. plaats je weer een foto?? Groetjes Deb