Welkom Litoen! Dat is zeker een overduidelijke posi test. Wel gek om te zien dat bij jou het verschil van de ene naar andere dag zo groot is. Dat wordt klusseeeennnn! Ook weer spannend dus!! Ik snap er werkelijk waar helemaal niets meer van. Heb zojuist 22.30 uur nog een test gedaan, omdat hij om 18.00 uur weer redelijk donker was, en nu is ie echt positief. Zo donker heb ik hem nog niet gehad. Hij is iets lichter dan die van jou, Litoen, maar echt wel duidelijk posi. Is toch maar goed dat ik zo nieuwsgierig ben en door ga met testen...hihihi. Dus conclusie is dat ik ws mijn eisprong nog niet heb gehad (verklaart dan mss de buikpijn) en zit dan dus ook nog niet op het wachtbankje...hmm...komt die vraag weer om de hoek kijken: vanavond nog een keertje of morgenochtend (vriendje is toch vrij) pas weer. Gisteravond ook al en ja ik weet dat het maar 1 zwemmer betreft en dat zaad langer leeft, maar toch heb ik het gevoel dat alles eruit komt en er niets achterblijft. Herkennen jullie dat? Goed, ik ga morgenochtend dus ook maar testen en ben benieuwd....toch wel handig eigenlijk die testen. Dames weltrusten!
Hey moon! Lees dat je bezig bent met de ovutestjes. Spannend hoor meid. Waarom zet je ze anders niet even neer, kunnen we met je meekijken. Ik had zondag weer een positieve ovutest. Testen staan in mijn album.
Goedemorgen Patrieske, Jaja, ben volop aan het testen..hihi. Ik dacht (mijn vriend zag het ook) zaterdagochtend na de 10 min (nog nat dus) dat de strepen gelijk waren aan elkaar, maar met het opdrogen zat er toch wat verschil in. Maar die van gisteravond 22.30 uur is uiteindelijk toch donkerder dan die van zaterdagochtend, ook na het opdrogen is de t-streep donker(der) dan de c-streep . Begrijp jij het nog...ikke niet. Mijn vriend is vrij, dus we hebben besloten vanochtend maar te vrijen ipv gisteravond. Ik weet niet of je mijn klusschema voorbij hebt zien komen, maar 8-11, 11-11, 13-11, 14-11, 15-11 ook geklust, dus vond het gisteravond toch iets te. Ik zal eens kijken of het lukt om ze te showen. Ik krijg om 11.00 uur visite dus weet ook niet of het voor die tijd dan nog lukt. Oh, maar voor jullie is het dus ook spannend. Dan lopen we nu zo'n beetje gelijk...hihi. Ook fijn dat jullie er weer voor gaan en dat je cyclus meteen weer op orde is . Hoop dat het weer raak mag zijn . Ben benieuwd naar jouw testjes. Zet je ze hier of in je album??
Heb toch weer iets raars. Gisterochtend met mijn ochtendplasje een beetje bloed gehad....maandagavond geklust en had ook wat krampachtige buikpijn. Vanochtend ook geklust en daarna met afvegen ook weer bloed...nu nog steeds. Had wederom gisteravond krampachtige buikpijn, maar heb met het vrijen helemaal geen pijn gehad dus . Mss toch teveel gevreeën ??? Wat moet ik daar nu weer van denken??
Hey Patrieske, ook spannend voor jou dus..!! Moon, misschien toch je eisprong al wel gehad op de een of andere manier? Kan zijn dat het dan een innestelingsbloeding is? Zou wel vroeg zijn volgens mij, of niet? Of inderdaad misschien toch wat teveel geklust haha
Ik heb ronde 2 ook ovutesten gebruikt en mijn positieve test was niet zo duidelijk als die van deze ronde. Denk dat t te maken heeft met hoeveel je gedronken hebt en of je "toevallig" net op je piek test. Meerder positieve testen in 1 cyclus snap ik idd niet, hahahah. Vanavond ga ik naar een vriendinnetje toe. Moet ff kijken hoe ik t met testen doe. Anders stiekem bij haar op t toilet.hihi Ik laat t wel even weten!
Ja je ziet het wel meer hier op het forum. Dat er dames zijn die meerdere positieve testen hebben in 1 cyclus.. dat is echt niet te verklaren denk ik. Kun je niet eerder testen of later? Is ook zo'n gedoe lijkt me haha bij iemand anders op het toilet ff een testje doen.. hahaha Volgens mij maakt het niet zoveel uit, ik heb nooit op het zelfde tijdstip getest eigenlijk..
Ja ik kijk wel ff is idd wel erg lastig stiekem bij mijn vriendinnetje op de wc. Ik heb om 17:15 bij t eten voor t laatst gedronken. Dus rond 19:00 weer testen net zoals gisteren. Wil t perse net zoals gisteren doen, want anders kan ik ze niet goed vergelijken. Normaal doe ik t ook nooit op t zelfde tijdstip, is bijna niet te doen. Probeer wel t verschil per dag beperkt te houden. Dus niet dag in de ochtend en de andere dag in de middag. Sinds gisterochtend heb ik cervix slijm en vandaag nog steeds. Verschilt bij mij ook per ronde. Deze maand is t weer erg aanwezig. Ben benieuwd naar t resultaat.
Hoi Ik weet niet precies hoe de ovu testen werken maar ben gister weer begonnen ermee na mijn bevalling van 1nov. Nu had ik gister ee licht streepje en nu helemal wit (op de c streep na dan) Nu is mijn vraag!! Worden de testen eerst van wit naar donker en dan weer van donker naar wit?? Dit vraag ik omdat ik dan waarschijnlijk me ei al gehad had ik had 2 dagen geleden namelijk vreselijke kramp. Groetjes Vonnie
@ Litoen, maar doe je dan ook elke dag op het zelfde tijdstip voor het laatst drinken? Want denk dat het belangrijker is dat je urine net zo geconcentreerd is als de vorige dag, dan het tijdstip. Je kunt namelijk ook als je 's avonds test net je eisprong missen en hem 's ochtends of 's middags hebben gehad ofzo. Ben ook erg benieuwd en het is wel heel spannend deze rond. Ik heb juist nu pas een beetje cirvix slijm, wel apart eigenlijk. Ik heb wel een heel erg goed gevoel deze ronde moet ik zeggen @ Vonnie, Ik weet het niet goed, dit is voor het eerst dat ik de ovulatie testen zo nauwkeurig bij gehouden heb. Maar zoals je op de eerste pagina's kunt zien (daar staan foto's van mijn testen) worden ze bij mij in het begin heel licht, dan donkerder, dan positief, en daarna meteen weer een stuk lichter. Maar zoals ik op het forum zie bij andere dames, zie ik dat het bij iedereen heel verschillend is. Sommige testen wel een paar keer in een maand positief, of zelfs helemaal niet. Ik denk dat de testen op iedereen verschillend reageert.
Hoi hoi, Daar ben ik weer. Ik heb tot 16.00 uur bloedverlies gehad en nog steeds buikpijn...alleen geen herkenbare buikpijn. Erg vreemd en vervelend! Kan nog geen innestelingsbloeding zijn . Als mijn piek toch zaterdag is geweest en mijn ovulatie maandag dan duurt het nog zo'n 5 dagen voordat de bevruchte eicel zich gaat innestelen. Mss een ovulatiebloeding?? Geen idee, heb ik nooit gehad...vind het wel een beetje eng eigenlijk door de buikpijn. Ik heb vanmorgen en vanavond wederom getest. Friesland, ik heb nu wel foto's van mijn testen. Staan in mijn album...ze zijn niet echt heel duidelijk want heb ze net gemaakt. Mss morgen overdag nog eens proberen. @Vonnie: Bij ovutesten verwacht je dat ze elke dag donkerder worden, maar bij mij varieert dat. En wat ik aan foto's voorbij heb zien komen, is dat vrij normaal. Hangt af van het tijdstip en hoe geconcentreerd je urine is. En mijn ervaring is ook dat je door moet blijven testen. Had namelijk zaterdagochtend dat beide strepen even donker waren, maar toen ie opgedroogd was zat er toch wat verschil in. Zondag en maandag bijna geen streep en gisteren opeens weer donkerder. Daarom gisteravond nog een test gedaan en toen was ie echt donker en ook na het opdrogen nog steeds. Dus ipv zaterdag ws gisteren mijn piek gehad... Kortom spannende tijden breken weer aan!
Heey Moon, Eerlijk gezegd denk ik dat je eisprong gisteren was. Deze test streep is net zo donker als de controle streep..!! Maar wel heel raar dat je een bloeding hebt gehad. Heb je dat nu nog? Of helemaal niks meer? Ik denk niet dat het een innestelingsbloeding zal zijn, dat zou inderdaad wel wat vroeg zijn. Heb je hele erge buikpijn? Ik zou het maar wel even in de gaten houden, echt heel raar zeg. De foto's zijn wel duidelijk
Hee Friessie, Nee heb geen erge buikpijn, maar wel continue aanwezig en anders dan ongibuikpijn. Trekt ook een beetje door naar mijn rug. Ja, ik denk dus zelf ook dat ik gisteravond mijn piek heb gehad. Dan zou hij dus 24-48 uur later moeten springen, dus nu maar hopen dat ik genoeg voorraad heb . Want na vanochtend en hoe ik me nu voel heb ik niet echt heel veel behoefte meer. Ook een beetje bang dat het door de sex komt en het de volgende keer weer komt, denk ik . Hoe is het met jou? Nog getest? Voel je al iets? Nou ja, dat kan pas als de innesteling plaats heeft gevonden, maar je gaat toch overal op letten hè !?
Hey meiden daar ben ik weer..... @Friesland, ik drink normaal 2 uur van te voren niet. Gisteren om 17:30 gedronken en 19:45 getest. Vandaag maar voordat ik naar mijn vriendinnetje ging getest. Rond 17:15 gedronken en 18:40 getest. Mijn urine was dus minder geconcentreerd. Zie hieronder t resultaat. We hebben vandaag ook weer geklust! Ik had vanochtend trouwens steken in mijn buik, dacht gelijk daar heb je mijn ei, . Aan t einde van de middag was t alweer weg. @Moon, wat vreemd... Bloeden zo midden in je cyclus. Wat friesland zegt, hou t wel even in de gaten en als t aanhoudt toch maar even langs de HA? Of idd te veel geklust Kan me voorstellen dat je op t moment niet zo'n zin in hebt! Nou t wordt spannend dames.... Wachten, wachten en nog eens wachten. Zucht
Heey Litoen, Een duidelijk positieve ovulatie test, en vanmorgen steekjes? Het kan niet anders dan dat jou eitje is gesprongen..!! Ik denk echt dat je precies op het goede tijdstip zit. Haha wel verrassend, ik vond zelf namelijk dat je wel laat begon met ovulatie testen. Maar dat komt omdat ik van mijzelf al wist dat mijne wat eerder is. Moon, die klachten heb ik dus haha. Vooral last van m'n onderrug. Wat zeurderig, vooral als ik op een stoel zit zonder leuning etc. Verder heb ik nergens last van. Hopelijk trekt je buikpijn snel helemaal weg.. En heb je op tijd en goed geklust.. Nou genoeg wel hoor hahaha
We kunnen vanaf nu trouwens alle 3 op het wachtbankje gaan zitten.. wachten.... en wachten.. en wachten....
@Moon.. ik had de innesteling altijd 4 dagen na eisprong.. dus als je piek zaterdag was en misschien je eisprong zondag dan kun je gisteren best innesteling hebben gehad hoor.. 5 tot 10 dagen na ei is gemiddeld, maar kan ook best op dag 4 of 11.. (zijn woorden van mijn vk trouwens...)...niet teveel vastpinnen op de cijfertjes.. je lichaam trekt haar eigen plan...
@Ichtus: hihi...ik zie jou altijd voorbij komen in verschillende topics en nu heb je een berichtje voor mij . Tja, als ik naar mijn ovutesten kijk heb ik mijn piek pas dinsdagavond gehad en dus bloedverlies op woensdag (na het sexen) tot een uur of 16.00. Daarna alleen nog buikpijn gehad. Nu vanmorgen niets, maar na even verticaal te zijn toch nog wat bruinverlies en in de verte voel ik toch wat buikpijn. Mss toch heel snel na piek ovulatie gehad??? Wat merkte jij van de innesteling? Wat waren de symptomen? Hoop het natuurlijk van wel, maar dat zullen we nu dus nog niet weten . @Friesland en Litoen: jaja, weer gezellig op de wachtbank...haha. Dat gaan 2 zware weken worden, denk ik. liefs, Moon
Hoi friesje, (klinkt leuker als friesland) Ik heb altijd steekjes als ik mijn eisprong heb. En vaak ook vruchtbaarslijm. Dus ik wist wel dat t rond dag 16 of 17 moest zijn. Vandaar dat ik op dag 12 ben begonnen met testen. In t echt zijn de streepjes iets donkerder. Jij hebt idd best vroeg je ei, op zich wel fijn, want je zit dan weer snel op de wachtbank, hahahaha. Ik doe vanavond nog een testje en dan hou ik ermee op. Inderdaad weer WACHTEN.... Wel gezellig met zijn 3tjes. Hihi