Nou ik heb nog niet weer getest hoor.. haha weer een dagje verder.. zo gaat ie goed. Hoe gaat het met jullie?? Nog ovutestjes gedaan?
Hihi, goed zo . Ik heb donderdag de laatste gedaan. Die was weer een stuk lichter.... en heb dinsdag een positieve gehad, woensdag steken in de ochtend en daarna niks meer. Dus denk dat mijn ei woensdag gesprongen is. En nu maar wachten he? Hebben jullie ook dat je elke maand weer wat anders voelt? Ik voor t eerst hele gevoelige/zere tepels sinds donderdag, vandaag is t weer wat minder......Zucht, daar wordt ik niet goed van. T is dat ik net mijn ei heb gehad en weet dat t nog geen symptoom kan zijn......
Friessie, goed zo ik ben trots op je ! Litoen, dan lopen wij gelijk denk ik. Heb dinsdagavond ook een posi test gehad (zaterdag was ie ook al donker, maar denk toch dat piek dinsdagavond was) en donderdag de laatste ovutest gedaan. Die was idd weer net als mijn eerste 2 testen, dus gisteren toch maar niet meer getest. Ik voel me raar....sinds gisteren eind middag geen bruinverlies meer gelukkig. Wel nog buik- en rugpijn en moeie benen gehad en wat steekjes in mijn buik...pfff. Vanmorgen nog steeds moeie benen en kon mijn bedje echt niet uitkomen...ben toch nog om 10.00 uur opgestaan. Vannacht niet lekker geweest....duizeligachtig en raar in mijn maag...kan van het eten komen. Nog steeds een beetje dizzy trouwens....donderdag met boodschappen doen ook al...hmmm?? Vreemd vreemd vreemd....wat gebeurt er toch allemaal in dat lichaam van me? Hebben niet meer geklust . Gisteravond had het wel gekund, maar we waren zooo moe en het was al laat (wekker liep vroeg af) dus uiteindelijk maar niet...haha. Ik hoop dat we er voldoende aan gedaan hebben, de tijd zal het leren 8). Blegh...ik wil niet WACHTEN...
Hey Moon, Dan lopen we inderdaad gelijk. Wij hebben woensdag avond voor t laatst geklust. En nu maar weer wachten he? Ik voel behalve de steekjes woensdag en mijn tepels sinds donderdag ver niks eigenlijk. Nou denk ik ook wel dat t voor ons te vroeg is voor kwaaltjes. Ben wel erg benieuwd wat volgende week met zich meebrengt....want dan is t de week van de evt innesteling . Vorige maand regelmatig duizelig en moe, maar komt bij mij door de kou en donkere dagen... Wel fijn dat je niet meer bloed, nu de buikpijn/krampen nog! Spannend hoor!
Ho hoi, Ja, het blijft een beetje rommelen...steekjes, buikpijntjes en last van onderrug+benen. Voel me gewoon niet 100%. Wij hebben woensdagochtend voor het laatst geklust. Het is idd te vroeg voor een innesteling enzo, maar verder voel ik ook niets hoor! We moeten elkaar gaan afleiden, denk ik. Vind het nu al niet leuk meer...hihihi. Wat erg. Maar dat komt ook omdat ik klachten heb waardoor je continue ermee bezig bent en denkt "wat zou dat zijn?". Ben ik gezond...moet ik naar de ha? Pfff....
Daar ben ik nu soms ook bang voor ja, dat ik niet gezond ben. Alles wat ik voel of zie op mijn lichaam denk ik: hmmm zou ik toch voor de zekerheid naar de HA moeten? Hahaha Had ik vroeger nooit....zucht. Wat komt er eigenlijk veel bij kijken he?
Zwanger willen worden is zeker geen eitje.. Vooral het wachten en de teleurstelling als je ongesteld wordt is niet leuk.. Maar goed, we moeten het maar positief blijven bekijken.. en onze tijd komt nog wel Heb momenteel erg last van m'n rug en vlagen van misselijkheid.. Morgen alweer 10 DPO, gaat de goede kant op Vandaag lekker gewerkt, goede afleiding. Morgen weer de hele dag werken, dus dat scheelt een hoop!!
Tja, het kunnen symptomen zijn. Nog even wachten dus. Goh, moet je op zaterdag en zondag werken?? Wat doe je voor werk, als ik vragen mag?? Hier nog geen echte veranderingen....gisteren in de stad rook ik de oliebollenkraam...blegh werd spontaan misselijk .
Spannend friesje! JIj hoeft niet zo heel lang meer te wachten. Ik/wij zitten pas op 4 DPO. Hier gisteren tot 2 keer toe heel kort steekjes in mijn onderbuik en verder nog niks. Mijn tepels zijn nu alweer minder gevoelig.... Maar ja, is nog steeds te vroeg voor symptomen denk ik.
Ja het wachten schiet nu al wat op eindelijk. Ik werk als activiteitenbegeleider in een zorgcentrum. En moet dus ook de weekenden / 's avonds / feestdagen werken. Heb nu steeds meer vlagen van misselijkheid. Vanmorgen bijna overgegeven zo erg.. En heel erg duizelig vanmorgen. Is gelukkig wat af gezakt. Zo maar even proberen wat te eten. Hoop toch niet dat ik ziek wordt ofzo. Dat je misselijk wordt van een oliebollen kraam kan ik mij nu heel goed voorstellen hahaha. 4 dpo, je moet maar zo denken: niet nog zoveel dagen tot testen, maar al zo veel dagen van de ovulatie..!!
Oeee, nog steeds spannend dus!? Wanneer ga je weer een testje doen? Je zei dat je genoeg testen had. En ik ben zelf heel ongeduldig, hoor, dus dan had ik er allang weer 1 gedaan .
Nou eerlijk gezegd heb ik niet zoveel vertrouwen in de zwangerschapstesten van zwanger en kids. Vond de ovulatietesten wel heel fijn, maar de uitslag van de zwangerschapstest is echt onduidelijk. Ik vind het maar raar dat er zo vroeg al zo'n vaag lijntje kwam in het grijs achtig en daarna opeens verdween. Zit er aan te denken om misschien morgen of overmorgen een test van de kruidvat te doen (2v5) Maar het liefst hou ik het zo lang mogelijk vol natuurlijk hahaha
Morrguuh, Hoe is het hier dames?? Bij mij nog steeds wat steekjes...ben me heel bewust van mijn onderbuik. Gisteravond in bed lag het ook niet lekker op mijn buik en lage rugpijn uitstralend naar mijn linkerbeen. Nu nog moeie benen, maar was gisteravond ook laat geworden. Vanmorgen niet zo lekker in mijn maag....net zo'n gevoel als je voor een sollicitatiegesprek moet of een presentatie moet houden. Een soort zenuwachtige kriebel, maar dan net anders. Begrijpen jullie me nog?? Dus ja.............................................................?
Ja dat komt me zelf heel bekend voor..!!!! Ik vertelde namelijk aan mijn vriend, dan ik waarschijnlijk niet misselijk ben omdat ik zwanger bent etc. maar omdat ik zenuwachtig ergens voor ben. Dus hij vroeg waarvoor dan.. Ik zeg; geen idee. Ik weet het echt niet, waar voor ik zenuwachtig kan zijn. Maar het komt met vlagen, vanmorgen nergens last van gehad en gister stond ik zelf te kokhalzen.. Wij dachten dat het misschien komt omdat we zo erg mee bezig zijn en ik misschien daar nerveus van wordt.. ik weet het niet. De moeie boven benen komt me ook bekend voor, maar daar heb ik nu niet meer zo last van. Ik wilde vandaag een testje doen van kruidvat 2 voor 5 euro, maar nou is de kruidvat vandaag pas om 13.00 uur open, en ik heb geen auto.. Wel balen
Kan ik me voorstellen . Is de afstand te groot om op de fiets te gaan? Mss kan je vriend de testen kopen?? Enne, mss toch een testje doen van z&k?? Ja, echt een rare vorm van "misselijk". Ik word wakker en heb totaal geen stress of iets en nog voordat ik opsta is dat gevoel er . Nu wel een stuk minder, maar net met het eten van mijn ontbijtkoek kreeg ik ook even afkeerreactie....hihi. Vreemd.
Ja het komt me inderdaad wel heel erg bekend voor.. Ohh wat spannend zeg.. en wat apart dat we dat allebei het zelfde hebben. Ik had het ook al een paar keer 's avonds als ik ging liggen in bed. Nog eventjes tv kijken, leuke afleiding, en toch opeens heel misselijk. Echt het gevoel alsof ik ergens heel erg zenuwachtig voor was. Ik heb zelf geen fiets, en de fiets van m'n vriend wordt wat lastig denk ik. Ik weet ook niet of hij tijd heeft om tussen de middag een testje te halen. Ik moet zelf werken, dus ben al weg als hij vanmiddag thuis komt.. Ik heb in ieder geval maar even een bekertje met urine in de koelkast gezet voor als het tussen de middag toch nog lukt.. Al heb ik op eens wel erg weinig hoop.. Denk dat ik mezelf gewoon gek zit te maken haha
Niet doen....is makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik . Maar waarom doe je dan niet nog een z&k test? Ik zou dat gewoon doen, hoor! Weet je mss toch een beetje waar je aan toe bent en kun je later (vandaag of morgen) een kv doen? Ik zeg: gewoon doen! Succes vanmiddag met werken!
Nou vooruit.. heb 1 opengemaakt.. Maar is nog niks op te zien.. Misschien als ie zo opdroogt.. Als dat rare streepje zo weer komt, dan maak ik weer ff een foto..!!!