Ik heb geen flauw idee hoe lang mijn lf normaal gesproken is.. Ik weet wel, dat ik meestal een lange cyclus heb van rond de 30 dagen ongeveer.. Dat zie je ook onder mijn banner staan. Dit is de eerste maand dat ik consequent ovulatie testen heb gebruikt, en dus ook wist wanneer mijn eisprong was. Ik weet daarom ook niet of mijn zwangerschapstesten nog wel positief kunnen worden. Ik zie veel positieve testen rond 10 á 11 dpo, en 9 van de 10 keer worden de mensen gewoon ongesteld als hij dan niet positief niet. Dus de kans die ik nog maak, is nu wel heel erg klein denk ik..?¿? Nou hierbij de toestemming om te spammen. Ben erg benieuwd ook naar je ovulatie testen..
Friesland Ja dat zie ik idd, maar als je nu 11dpo zit dan kan het ook zijn dat je cyclus dit keer korter is. Het eerste deel kan namelijk alleen wisselen in lengte het tweede deel van je cyclus is bijna altijd gelijk. enne 30 dagen is niet lang. Ow voor het eerst ovutesten. Dan kan het heeeel goed zijn dat je nod over 3 dagen al is eigenlijk! Hihi bedankt voor de toestemming
Ik zie nog geen positieve ovutest lottie, gewoon doortesten... En hopelijk is je mannetje dan thuis. Ik word na mijn ei precies 2 weken later ongesteld. Dat zou dan woensdag volgende week moeten zijn.
Ja dan wordt ik vast ongesteld.. Ik denk eerlijk gezegd dan toch dat m'n gevoel nú wel goed zit haha. Ik zal het de volgende maand in de gaten houden. Wat gek dat het stukje voor de eisprong wel kan verschillen, maar daarna niet.. Wel handig eigenlijk.. Ik zie ook maar weinig verschil in de ovulatie testen.. Ik denk ook dat je eisprong nog moet komen.. Maar kan het niet ook zijn dat je hem al gemist hebt? Dat je te laat bent begonnen met testen???
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum, en hou jullie al tijdje beetje in de gaten. Maar ik dacht ik ga nog geen ovu testen doen, omdat dit de eerste ronde voor ons is. Maar aangezien ik mijn eisprong nooit voelde, en dit keer pijn had onder in me buik wat ik niet ken ben ik toch gaan testten. En warempel ik had direct een positieve test. Alleen nou het lastige, omdat ik niet weet hoe mijn cyclus precies loopt, heb ik geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Of zou het dan precies over 1 week zijn?? Wie kan mij helpen?? En wat leuk de andere positieve testen te zien, hoop dat het bij iedereen gauw raak is... Groetjes
Rooss Welkom! Gemiddeld worden vrouwen 14 dagen na hun eisprong ongesteld! Wat een mazzel dat je meteen posi testte!
Hoi Rooss.. welkom in dit topic.. haha Wat ik zo juist van Lottie heb begrepen, is dat de tijd tussen eisprong en menstruatie meestal gelijk is.. Dus rond de 14 dagen.. Ik heb nog wel een vraagje.. Heb je toevallig een ovualtietest gedaan met een test van de kruidvat? Dat is een test met een rose dop. Deze zijn namelijk bijna altijd positief.. Heb je ook een foto van de test? Ben heel benieuwd..
Ik weet idd dat deze nog niet posi zijn, maar de laatste is wel iets donkerder dan de rest, dus misschien komt ie eraan!? Friesland het eerste deel kan door van alles beïnvloed worden. Als je is is gesprongen duurt het proces van afsterven en uitstoten bij iedereen ongeveer even lang idd apart
Welkom Rooss, Hoe lang t duurt voordat je ongesteld wordt verschilt per persoon. Bij mij is dit 2 weken later. Alleen de aantal dagen voor mijn ei verschilt bij mij. Ik zou ong 2 weken aanhouden. Dit is volgens mij ook de gemiddelde.
@Lottie: gewoon voordat hij opstaat (wel vroeg trouwens ) of als hij om 18.00 uur thuiskomt. Ipv het eten op tafel....euuhhh...jij . Hihi...gewoon overvallen. Ik denk dat je ei er wel aan zit te komen, maar bij mij was de kleurintensiteit per dag verschillend...de ene dag lichter dan weer wat donkerder. Gewoon doortesten. Beter te lang testen dan net een dag te weinig, zeg ik maar! @Rooss: in principe is het 14 dagen na je eisprong, maar ook dit kan wat variëren....11-18 dagen. @Fries en Litoen: spannend nog steeds .
Lottie, ik heb mijn testen in mijn album staan. Niet echte hele duidelijke foto's maar mss heb je er wat aan.
Moon Pffff dan zou ik m rond 4:00 al moeten bespringen, gaat me niet lukken whahahaha. En dan weet ie gelijk dat er iets niet klopt hahaha. Als ie thuis komt zat ik ook aan te denken, maar gaat wat lastig met een kleintje in huis. Die slaapt dan nog niet. Ik ga even in je album kijken
Nou ik heb meteen maar even m'n banner aangepast. Hij staat nu ingesteld op 14 dagen na eisprong. Ben benieuwd.. Lastige situatie Lottie, misschien dat er toch nog een momentje komt. En je ei is ook nog niet gesproken, dus het kan nog alle kanten op..!!
Friesland Nee is ook zo, maar hij zit er wel aan te komen denk ik Ook aan mn vruchtbare slijm te merken. Maar ja, hij heeft gewoon geen keus...klussen zal ie Zeg gewoon dat het ontspannend is na zo'n drukke dag
@frieslang90: Ik heb de test inderdaad van de kruidvat. Het was geen heel licht streepje maar nog duidelijker dan de controle streep. Wou een foto maken, maar batterijen waren leeg dus niet gedaan... Magoed we wachten wel even 2 weken af... Leuk dat iedereen zo meeleeft. Groetjes
hahahahahaha.. that's the spirit..!!! @ Rooss, ik denk dat hij dan niet echt positief is. Namelijk de ovulatietesten van de kruidvat geven soms wel 2 weken een positief resultaat aan bij sommige vrouwen. Wil je voor het zekere gaan, dan zou ik echt om de dag klussen.. dan weet je zeker dat je je ei niet mist. En de volgende keer andere ovulatietesten gebruik.. maar dat is aan jezelf natuurlijk (Beide)
Tsssssssss...net een ovutest gedaan en die is toch weer lichter...baaaaaaaleeeeeeeeeen....nou weet ik helemaal niet of ik m moet bespringen of niet hahaha. Het belangrijkste is natuurlijk dicht in de buurt van mn ei
Lottie, Ik zeg 2 dingen: zwanger en kids ovutesten en je mannetje gewoon bespringen! Je weet maar nooit en vooral omdat hij de komende week amper thuis is, zou ik hem zeker bespringen als t kan! Veel bespring plezier