Daammmeeesssss, Ik heb weer wat geks.....ik heb een uurtje geleden weer een ovutest gedaan (de laatste was 18 nov). Jaja, ik weet het...heb testdrang en mag/kan nog geen zw.test doen, dus dan maar een ovutest (om mijn behoefte te bevredigen). Nou, ik zag nog voordat het roze helemaal tot bovenaan opgetrokken was al een streep bij de t komen. Voorheen was dat toch even wachten, zeg maar. Na de 10 min echt nog steeds overduidelijk. Heb weer nieuwe foto's in album gezet...lukt me niet om hem nu hier toe te voegen. Test is een uurtje geleden gedaan en de foto net genomen....maarree . Heb vriend na de test eerst het bed in gesleurd...haha. Graag jullie mening!
Die is inderdaad vet positief!! Die van mij kreeg ook binnen 5 seconde een 2de streep. Klusseeeeeeeeeeeeee. We lopen alleen niet meer gelijk, hahahaha.
@Patrieske: hoe is het met jou? Ook op het wachtbankje, toch? Leuk hoor, elkaar weer tegen te komen...hihi. Maar ik snap het niet....zaterdag 15 nov waren de strepen gelijk aan elkaar. Zondag en maandag weer lichter. Dinsdag 16 nov weer donker en 's avonds echt donker....woensdag de 17e dus geklust, waarna ik bloedverlies heb gekregen. Had geen pijn tijdens het vrijen, dus weet niet wat het was maar heeft 3 dagen geduurd afgewisseld met bruinverlies. Ook buik- en rugpijn enzo. En dan 17 en 18 nov weer een licht streep en dan nu dit. Snap het niet!?? @Litoen: ja, heb vriend meteen nadat de 10 min voorbij waren het bed ingesleurd....haha. Je weet maar nooit, hè !? O ja, vandaag cd 26.
Goed dat dit forum er is, want ga dan in ieder geval die van de kruidvat niet meer kopen. Maar dat klussen gaat prima hoor om de dag, haha Maar welke kan ik dan het beste kopen, en zijn die misschien ook via internet te bestellen.. Alvast bedankt!!
Ik heb de dipsticks van zwanger&kids. Zijn goedkoop en in verschillende combinatiepakketten te verkrijgen. Daarnaast worden ze discreet verzonden.
Haha Vanmiddag om 16:00 dus weer een lichtere test gehad. Ze zijn zo goedkoop dat ik twijfel of ik er gewoon nog eentje doe straks. Hij ging om 18:40 weer weg, dus zal rond 0:00. Ohhh dan kan ik m best nog bespringen whahaha. Kan ie nog 4 uur slapen
Moon Waar zit je in je cyclus? Ik ben testexpert ahum hihi. Je kan namelijk vlak voor je ongi ook positieve ovutesten hebben en ook als je zwanger bent. Dus wil niet zeggen dat het je ei is. Behalve natuurlijk als je zeker weet dat je ei nog niet is geweest
@ Rooss Ik gebruik ook de dipticks van Z&K als ik me niet vergis Friesje ook. Ik vind ze erg makkelijk en goedkoop. @moon ik vind je test van vandaag er wel uitspringen hoor! Geen twijfel mogelijk. Wel erg laat op 26 CD. Maar gezien je bloedingen van vorige week.....
Ik snap er zelf ook helemaal niets van. Lottie, ik zit vandaag op dag 26. De bloeding vorige week was op dag 20...wat bloed en later bruinverlies. Op dag 21 voornamelijk bruinverlies (niet veel) en nog 1x een streepje bloed. Vrijdag nog beetje bruinverlies gehad en verder buik- en rugpijn. Daarna af en toe steekjes en een gevoelige onderbuik gehad. Vandaag ook weer steekjes linksonder. Ben van 29 okt t/m 5 nov ongi geweest, dus ik ben het spoor bijster .
Moon Hmm dat kan ik me voorstellen. Ik vind overigens alleen die bij 16 nov op een positieve lijken en verder dan die van vandaag. Maar deze was wel heel erg donker! Wat ook kan is dat je lichaam een paar keer zover is geweest om een eitje te laten rijpen, maar dat hij niet gesprongen is. Dan zou het betekenen dat het nu waarsch wel gaat gebeuren, want deze is echt heel donker! Ik ga zo toch nog even testen.Heb al een paar uur niet gedronken (drink sowieso amper) en niet meer geplast (logisch als je niet drinkt)
Ja die testen kosten inderdaad geen drol.. De zwangerschapstesten maken het voornamelijk heel duur.. En dan met name die van de kruidvat (2 voor 5). Zijn er hier al weer heel wat door heen gegaan. Klop inderdaad.. Ik gebruik ook de ovulatie testen van zwanger en kids en deze bevallen mij echt helemaal prima. Ik vind alleen de zwangerschaps testen echt bagger..!! Zelfs mijn vriend zag de streepjes (die ik hier ook op het forum had geplaatst) heel apart allemaal. Maar de ovutestjes ben ik zeer tevreden over. Zeg Moon, ik denk inderdaad wel dat het mogelijk is dat je misschien zwanger bent. Als jij rond de 17e je eisprong hebt gehad..... een innesteling is tussen 5 en 10 dagen ongeveer dacht ik? En ovulatietesten reageren soms ook op een zwangerschap inderdaad.. Ik zou morgen nog 1 doen..!! Maar misschien toch nu pas je eisprong.. zou wel laat zijn, maar kan ook. Heel apart in ieder geval. Ik heb het erg moeilijk om me in te houden met testen.. Zeker nu ik steeds op mijn banner zie staan: Nog 3 dagen tot testen.
Bij mij begint t ook steeds meer te kriebelen friesje..... Ik probeer er niet te veel aan te denken, hahaha. Zit vandaag pas op 6 DPO. Moet nog minstens 5 dagen geduld hebben. @Moon, je zou evt een zwangershaps test kunnen doen. Je weet maar nooit.
Dames, Ik ben zooo ongeduldig (Fries, jij kan het weten ) maar moet me denk ik toch maar inhouden. Mss morgen nog eens een ovutest doen?? Kijken wat ie doet. Ben helemaal van de leg...hihi....stomme cyclus.
Ja een zwangerschapstest zou nu wel vroeg zijn.. Dan zit je nog zo lang in onzekerheid als ik Schiet je echt niks mee op denk ik. Maar ik zou morgen zeker weten nog een ovulatietest doen. Als ie in de ochtend/middag positief zou zijn, dan zou ik zelfs 's avonds nog 1 doen..!!! hahahaha
Dames bedwing jezelf!!! Hihi! Ben er zelf ook niet goed in maar probeer jullie te helpen Boehoe testje was gewoon weer licht, dus stomme ei nog niet onderweg...grrrrrrr
Nee, het is heel goed zo af en toe streng toegesproken te worden ! Ik ben daar geen ster in, ik dwing namelijk anderen (hè Fries) om te gaan testen . Ja, dat ze lichter worden zegt niets hoor! Kan echt van de ene op andere dag een knaltest worden. Pfff, hoor wie het zegt.
Hahaha dat helpt inderdaad wel eens.. maar ja, als je haast zo wat wordt gedwongen, ja dan is het moeilijk om je in te houden he Ja inderdaad, maar als je zelf zulke vage testen hebt ga je toch wel weer twijfelen.. Dus snap de onzekerheid van Lottie maar al te goed.. Gewoon door blijven testen, en blijven hopen dat die knal test toch nog komt..!!!
Moon haha ik zeg niks.....ik ben zelf ook veel te nieuwsgierig zeg normaal altijd dat iedereen moet testen ben nie helemaal lekker denk ik vandaag. Friesland ik moet zo wennen aan die nieuwe testen! Ik had dus sensitest en die waren elke dag even licht! Een dag voor de posi testen werd ie pas ietsje donkerder. Erg handig dus!! Nu weet k niet waar ik aan toe ben en kan ik t klussen er niet op aanpassen. Ach ja, zit nu te wachten op de bank tot m'n mannetje thuis komt... Moet nog in de stemming zien te komen haha gaaaaaap
Hallo Dames, Hoe gaat het? Ben je toch nog in de stemming gekomen Lottie? Haha Misschien kun je de volgende ronde het beste weer de sensitest gebruiken anders. Als deze het beste bij jou werkt, waarom niet? Is wel fijn om gewoon duidelijk te weten waar je aan toe bent, dat weten we allemaal!! Maar hopelijk heb je ze volgende ronde niet meer nodig natuurlijk