Ja idd je temp zegt het al, hou die goed in de gaten. Ik persoonlijk ben erg tevreden over zwangerenkids Succes! en ik hoop dat het raak is voor je
Ik zweer ook bij pro CB. Via drogistplein.nl wel een stuk goedkoper dan bijv. bij het kruidvat. 37,95 voor 20 stuks i.p.v. de 32,95 voor 8 stuks.
Ja, die gebruikte ik de ovulatietesten dipstick. Had die ook op aanraden van andere gebruikers van ZP toen ik er vorig jaar mee begon
Lieve dames, Ik ben deze maand begonnen met de ovulatietest van sensitest. Volgens berekeningen zou mijn eisprong op of rond de 18e zijn. Er wordt aangeraden om vanaf dag 10 te beginnen met testen. Ik ben zelfs iets vroeger begonnen namelijk op dag 8 omdat mijn laatste cyclus 25 dagen ipv mijn normale 28 dagen is geweest. Vanaf dag 10 heb ik zowel smorgens (rond 11 uur) als savonds (rond 20.00 uur) getest. T/m dag 10 heb ik geen enkele keer een streepje gezien. Wel op dag 10 geklust. Op de 11e dag zag ik een heel licht streepje, ik moest heel goed kijken want hij was nauwelijk te zien. Op deze dag niet geklust. Op dag 12 (gisteren dus) heb ik smorgens hetzelfde vage streepje kunnen zien, maar savonds was mijn tweede streepje net zo donker en zichtbaar als het controlestreepje. We hebben meteen geklust. Ook had ik een rekbaar slijm. Vanmorgen heb ik rond 11 uur weer getest en het streepje was nog steeds heel goed zichtbaar. Rond 16.30 kreeg ik links onder pijn en toen ik rond 17.15 thuiskwam heb ik weer getest omdat ik wilde weten of mijn eisprong was geweest maar de test was nog steeds positief. Rond 20.00 uur kon ik het niet laten en heb ik nogmaals getest. Nu was het streepje nog zichtbaar maar relatief lichter dan vanmorgen en gisteravond. Op dit moment heb ik nog steeds pijn/steken in linksonder. Ik vraag mij nu af of ik ervan uit moet gaan dat mijn eisprong nu geweest is of dat het elk moment kan komen. Is het zo dat het streepje na je eisprong meteen verdwijnt of blijft deze dan nog even zichtbaar? Dat is voor mij de grote vraag. En als mijn eisprong inderdaad rond 16.30 is geweest, heeft het dan nog zin om vanavond te klussen of ben ik dan echt te laat? Ik hoor graag jullie reactie!
Als het streepje lichter word, en de andere streep was echt gelijk aan de controlestreep, dan was de test positief en is je ei gesprong. Als je zin hebt, vanavond gewoon nog een keer klussen Noem het de hulptroepen erop af sturen.