onderzoek gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jes12, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    hee iedereen,
    Wist niet goed waar mijn vraag thuis hoorde dus doe het hier.
    ik heb vanmidag een afspraak met de gyn ter nacontrole van mijn miskraam 2 weken geleden.
    Zij gaat bloedprikken en een inwendige echo maken.
    Nu is mijn vraag stel in het meest bijzondere geval dat ik alweer bevrucht ben kan zij dit dan zien?
    Of kan ze mij iets vertellen over mijn eisprong? die ik deze periode kan gaan verwachten.. of zou ze alleen gaan kijken of de baarmoeder schoon is en thats it.

ik haal allerlei scenarios door mn hoofd stel ze zeggen dat hij niet schoon is en ik krijg alsnog curretage maar dan blijkt dat straks een nieuw vruchtje te zijn..
    Ik weet dat de kans erg klein is dat ik nu al bevrucht zou zijnn maar ik herken alle kwaaltjes precies hetzelfde als de voroge zwangerschap! !
    En vinden jullie dat ik deze vragen ook aan haar kan stellen of zou ze dat vreemd vinden...
    dankjulliewel alvast voor de antwoorden😊

2. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Als je twee weken geleden een miskraam hebt gehad dan kan ze in ieder geval niet zien of je zwanger bent. Het zou ook niet mogelijk zijn in theorie dat je zwanger bent aangezien er eerst een nieuw eitje moet ontwikkelen en springen. Als je cyclus direct weer normaal (wat vaak niet het geval is) dan zou je nu ongeveer je eisprong hebben deze dagen. Dat is alleen met een inwendige echo te zien als ze ook je eierstokken gaat bekijken.

Heel veel succes trouwens!

3. Esselte

Esselte Niet meer actief

Vragen staat vrij toch? Zou gewoon je hart luchten.. Denk dat ze wel ergere of rare vragen krijgt als die van jou hoor.. Heel veel suc6

4. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    de echo was helemaal goed gelukkig de baarmoeder was schoon dus heb een complete miskraam gehad.
    ze zeg bij mijn rechtse eileider een follikel van 10.4 mm
    ze verwachtte dat mijn eisprong ergens dit weekend zou zijn.
    ik ben hier verder totaal onbekend mee.. heb gelezen dat ze gemiddeld 2mm per dag groeien en bij 20mm je eisprong is klopt dit? dat heb ik dus zaterdag mn eisprong?
    hoort het niet zo te zijn dat je aan beide kanten follikels hebt?
    toevallig heb ik sinds vandaag ook pijn in mn rechter zij

Deel Deze Pagina