Hallo allemaal.. hierbij een foto van mn ovulatie testen bovenste is van maandag middelste van gister avond en de onderste van 10 minuten terug.. moet mn test nog iets oplopen hoop eigelijk van wel want mijn man komt pas morgen avond om 10 uur thuis dus op zn vroegst kunnen wij dan pas seksen wat denken jullie??
Hij knalt wel! Binnen 48 uur springt je eitje,dus je bent nog op tijd. heb je nog gemeenschap gehad voordat ie weg ging? Ik zou ook nog even doortesten om te kijken of ze aflopen,zo kan je het beste je lh piek bepalen. succes!
Hij ging vorige week woensdag weg dus alleen woensdag vorige week nog gesekst dus we moeten echt morgen geluk hebben maar ben nu erg bang dat mn ei te snel gaat springen heb hem al w dagen eerder naar huis gestuurd maar nu is hij nog te laat vorige maand had ik op vrijdag positieve test
Deze test is duidelijk positief. Binnen 24 tot 48 uur na de start van de piek springt als het goed is je ei. Wanneer deze is gesprongen is het eitje nog ongeveer 12 uur goed te bevruchten. Het aflopen van een ovulatietest zegt echter helaas niets over wanneer de werkelijke piek was. Ook dat hij nog donkerder zou kunnen worden zegt niets. Wanneer je test gelijk is aan de controlestreep is hij al positief. En vaak is dat al eerder dan wanneer je werkelijk test. Hij zou bijvoorbeeld al 6 uur voordat jij dat constateert positief kunnen zijn geweest, maar ja, dat weet je alleen als je ieder uur van de dag test. Dit is wel de reden dat ik 2x per dag testte. Bij het oplopen van de test meestal zelfs vaker. Maar goed, ik was afhankelijk van een donor en moest dus wel heel precies te werk gaan Wel met resultaat overigens, want ben nu zwanger Zou toch morgenavond gewoon met je man aan de slag gaan. Want grote kans dat je toch nog op tijd bent.
Onzin. Je bent waarschijnlijk echt op tijd. Stel je test was vandaag om 13.00 uur positief en hij zou over 24 uur springen. Dat is dan morgen om 13.00. Dan is eitje nog ongeveer te bevruchten tot 1.00 uur die nacht. Zaadjes hebben helemaal niet zo lang de tijd nodig om naar het eitje te zwemmen hoor.
Ik zou het iig wel proberen. Niet geschoten is altijd mis he! Ik maak mezelf er ook vaak druk om maar weet je wat het is, en dit is niet lullig bedoeld, maar je kan er nu helaas toch niks aan veranderen.. Veel klusplezier morgen!