Wauwww ik was vorige week op nod dag al blij toen zei dat ding 2-3 nu een weekje later en hij geeft al 3+ aan. Maak ik veel hcg aan of is het een tweeling owww wat spannend allemaal over 4 weken pas eerste echo
Ja zou ook kunnen maar heb ovulatietesten gebruikt ben op 19 maart laatste x ongi geweest en gisteren vk gebeld en die rekende ook uit dat ik dan vandaag 5 weken ben maar we wachten gewoon af vind zo spannend Beebje blijft maar lekker zitten waar je zit xxx
Hier precies hetzelfde en bij mij is het wel een tweeling . Maar het hoeft inderdaad niet iets te zeggen.
Wauw super ben echt benieuw bij mij moet nog 4 weekjes wachten voor de eerste echo. .en ik testte al een week voor nod positief dus ben echt benieuwd. .het is in ieder geval zeer welkom
Hoi Kittyke! Ik teste ook bijna een week voor mijn NOD positief en had 5 dagen na NOD ook een 3+ test! Het is er bij mij ook maar 1. Mijn eisprong is een paar dagen eerder geweest (maar ik had ook geen ovulatietesten of iets gebruikt). Achteraf was mn NOD dus eerder...is lastig te zeggen, maar jij had wel ovulatietesten gebruikt toch?! Hmmmm lastig!!! Als de vk zegt 5 weken dan klopt het wel toch? want 3+ betekend eigenlijk 5+.... Maar wieweet zijn het er wel twee ja Die vier weken wachten is iig een killer ik weet het! Succes met wachten!!!
Doordat ik via icsi zwanger ben geraakt wist ik precies wanneer m'n eisprong was (de punctie dus) Ik teste ook binnen 7 dgn na NOD 3+ en ben wel zwanger van een tweeling. Natuurlijk het kan er ook 1 zijn, maar net zo goed twee 👶🏻👶🏻 Succes met afwachten
Gefeliciteerd! Spannend ook! Succes met afwachten, nog 4 weken klinkt echt enorm lang voor een eerste echo, maar het is wel normaal hoor Ik had juist pas 1 dag na NOD (met ovulatietesten vastgesteld) een duidelijke test en ik ben tot 6 weken ook in verwachting geweest van een tweeling. (misschien was de eerdere vage test ook wel een voorbode dat er maar één sterk kindje over zou blijven). In ieder geval heb jij mooie testresultaten!
Dames allen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger. Ik had effe vraagje , vorige week zondag 19 april 1 dag voor bloedprikken (12 dagen na tp cryo) teste ik positief met clearbleu digital hij gaf aan 2-3 weken superblij uiteraard !! Nou wou ik ook weten of mijn hcg netjes steeg. Deze was op 20 april 727 wat heel goed was. Maar nou had ik vrijdag 24 april (5 dagen na laatste test) en die gaf nog steeds aan 2-3. Was gelijk teleurgesteld en beetje angstig ook. Het klopt ook nog wel want het past bij zwangerschap van 4 tot 5 weken. Maar mijn vraag aan jullie heb ik te vroeg getest voor 3+ uitslag wil het morgen weer proberen aangezien ik dan een week ns mijn laatste test ben. Wat denken jullie? Gr wensje
Wensje, ik heb hier wel vaker gelezen dat op den duur de zwschaptesten wat anders kunnen aangeven (qua duur, lichtere streep) omdat je HCG enorm aan het stijgen is of kan schommelen) Je zou natuurlijk een cb kunnen proberen. Lees ik goed dat je van een cryo zwanger bent? Prikken ze in het zkh/kliniek niet je bloed en testen ze je HCG?
Zo ben ik weer ff alles gaat nog goed dinsdag eindelijk de echo. .Heeft me nu toch echt wat lang geduurd. Maar wachten wordt beloond zeggen ze toch? ? Dus hopelijk dinsdag een mooi kleine baby'tje met een mooi kloppend hartje.ben dan 8 weken 6 dagen Zo spannend ben zo benieuwd
Ik ben benieuwd! Bij mij gaf de digitale op de nod ook al 2-3 aan. Je weet dinsdag dus of het er 1 of 2 zijn? Succes!