Zwanger worden na een missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smurfin90, 6 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Vrijdag 23 oktober heb ik mifegyne geslikt, de zondag daarop heb ik 4 pilletjes cytotec ingebracht, vrijwel direct begon de miskraam.
    Eerst kwam het kindje en daarna alle 'troep' het heftige vloeien duurde ongeveer 1,5u ik hoefde dus niet meer naar het ziekenhuis.
    Ben daarna nog een week aardig ongesteld geweest, de week daarop nam het af.
    Vrijwel direct volgde mijn eisprong en ik werd netjes op tijd weer ongesteld, in het begin verloor ik amper iets maar later in de week werd het aardig heftig deze menstruatie duurde netjes een week, afgelopen maandag was de laatste dag.

Inmiddels heb ik een hele week nergens meer last van gehad, tot ik net weer bloed verloor.
    Redelijk veel en aan de kleur te zien was het aardig oud.
    Iemand die weet wat dit is? Ik baal er flink van want ik kan elk moment mijn eisprong verwachten en wij wouden het vanavond eigenlijk weer gezellig maken...

2. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2 Smurfin90, 7 dec 2015
    Laatst bewerkt: 7 dec 2015
    Zou het een ovulatiebloeding kunnen zijn?
    Het duurde eigenlijk niet lang, bij het volgende wc bezoekje is het weer gestopt.
    Als het restweefsel zou zijn had ik toch vaker bloed moeten verliezen?

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Restje van je menstruatie? Oud bloed is bruin en dus geen vers bloed.
    Cyclus kan flink van slag zijn. Ook tussentijds bloedverlies kan hier bij horen. Als het bruin was en weer gestopt is zou ik me geen zorgen maken..

4. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie zonnetje!

Ik maakte mij aardig zorgen, ik ben namelijk ook nooit meer op controle geweest.
    Moest eigenlijk een afspraak maken maar het ging allemaal zo netjes tijdens de miskraam, de menstruatie duurde 2 weken maar de laatste week stelde weinig voor dus nam aan dat ik schoon zou zijn.
    Dan weet ik dat we er gewoon weer voor kunnen gaan! :)

5. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben toch wel benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen?
    Bij de penetratie begon het weer, aardig veel en oud bloed.
    Heb ook een menstruatie zeurderig gevoel.

Baal enorm net wanneer ik dacht dat alles ok was en we weer verder konden gaan.

6. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik heb ook een missed abortion gehad, maar daarna een curretage. Heb letterlijk maar 2 dagen bloedverlies gehad en een weekje bruinverlies daarna was het helemaal over. Dus geen ervaring met wat jij zegt. Ik zou even contact opnemen anders met je ziekenhuis/huisarts? En de nacontrole vond ik persoonlijk wel fijn hoor...

Ohja en zo lang je ook nog maar iets van bruin en/of bloed verlies hebt, geen geslachtsgemeenschap!

7. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie Aleeya, zie dat je weer zwanger bent.
    Wat leuk, gefeliciteerd! :)

Ik vind het gewoon zo raar, mijn lichaam leek het juist goed op te pakken.
    De miskraam verliep zoals het hoorde, ik kreeg een ovulatie en mijn menstruatie kwam op tijd.
    Buiten de miskraam/menstruatie heb ik nooit bloed verlies gehad en nu dit ineens.

Het lijkt mij toch dat ik dan gewoon schoon ben, anders had ik wel eerder hinder gehad?

Gezien ik verder geen ervaringen lees bel ik morgen toch maar even met mijn gyn, hopelijk hebben die het antwoord erop.
    Hoop eigenlijk dat ze mij gerust kan stellen via de telefoon, ik heb best een naar verleden en bij de controle om te kijken of het kindje echt overleden was ging dat mens zo ruw te werk dat ik wat angstig ben geworden.

Hopelijk is het enkel een ovulatie bloeding...

8. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Bij mij was na de miskraam (wel alsnog een curettage gehad na de medicijnen) op een gegeven moment het bloedverlies over en toen hebben wij het ook weer gezellig gemaakt. Vrijwel direct daarna begon ik alsnog weer heel veel oud bloed (echt heel donkerbruin) te verliezen, dat ik ook echt bang was dat er iets mis was/we iets beschadigd hadden of nog langer hadden moeten wachten.
    Ik had toen wel nog een nacontrole, toevallig een paar dagen later (was trouwens alleen gesprek, er is verder niks nagekeken met een echo ofzo) en heb het maar gewoon nagevraagd aan de gyn of we nou iets heel erg doms hadden gedaan:).
    Maar zij zei dat dat heel erg vaak voorkomt, ook als het bloedverlies al eerder gestopt is, en dat dat niks uitmaakt en we dus niks verkeerds hadden gedaan;).

Bij mij was het toen trouwens ook na een dag of 4 weer over.
    Gewoon even navragen anders!

Deel Deze Pagina