Graag iedereen zijn mening haha. Ik moet morgen ongesteld worden maar heb nu al een test gedaan vanwege verschillende lichamelijke veranderingen die zijn ontstaan sinds afgelopen zondag (jeuk aan tepels. Meer witte afscheiding. 1 grotere tepels. Menstruatie achtige buikpijn. Bultjes op tepels) Voor het eerst sinds ik zwangerschapstesten gebruik (van hetzelfde merk) zie ik nu een tweede streepje die overigens wel vager is dan de andere. Zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger ben maar nog te weinig hcg hormonen heb en het beter is als ik morgen nogmaals test of anders overmorgen? Of is deze uitslag gewoon duideliji negatief. Iemand ervaringen mee?
Dit lijkt me gewoon een mooie positieve test! Gefeliciteerd. Het streepje hoeft niet even donker te zijn, dat heb ik hier nog zelden voorbij zien komen.
Die is gewoon positief hoor! Even donkere strepen is absoluut niet nodig, dat is bij ovulatietesten. Op zwangerschaptesten zie je dat meestal als je 4,5/5w bent. Dit is gewoon een mooie, duidelijk positieve test, gefeliciteerd!
Oh ik hoop zo dat jullie allen gelijk hebben. Ben nog steeds bang dat het toch niet is maar stiekem durf ik voorzichtig al gelukkig te zijn ik ben echt zo blij als het is. We zijn nu in ronde 7 dus zou super nieuws zijn!
Ik dacht dat ik op zoek moest naar een tweede streepje maar dit is overduidelijk; zwanger!!! Gefeliciteerd
Indd een duidelijke streep. Vanwegeje lage hcg nog een lichte streep. Test vandaag maar eens... zie je dat de streep al donkerder wordt; ). Gefeliciteerd! !