zijn er meiden met dezelfde ervaring? in het licht zie je de teststreep goed maar als de achtergrond donker is is het vrijwel niet te zien. Ga er vanuit dat het dus niet zo is, maar wel benieuwd naar ervaringen
Geen ervaring mee. Op de eerste foto zie ik ook een streep op de tweede niet. Goed dat je er vanuit gaat dat hij negatief is, zo lijkt het er idd ook uit te zien. Streepje zit ook erg dicht op het controle streepje. Hopelijk heb je binnenkort een mooie positieve test in je handen
Geen ervaring mee, maar ziet er inderdaad gek uit... Misschien een ander merk doen voor de zekerheid?
Ik heb deze ooit wel eens gebruikt maar kan me niet herinneren dat ik zo'n streep had. Was toen ook niet zwanger trouwens. Maareh maak jij foto's onder het rijden? Don't test and drive!
Deze is negatief helaas. De strepen staan ook te dicht op elkaar namelijk De teststreep hoort aan de onderkant vd T te staan (net als de controlestreep a/d onderkant vd C staat).
Oh hier zie ik nu wel een streep op! Wellicht toch iets aan de gang daar binnen in je buikje Afwachten dus
Dat zit in het omhulsel. Daarom zie je het alleen zo, en niet met licht aan de bovenkant. Maak hem maar eens open, dan zie je wat ik bedoel. Het is een schaduw. Jammer.. maar wie weet is t alsnog raak!