Innesteling

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ines98, Jul 15, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ines98

Ines98 Actief lid

Sep 3, 2021
    222
    157
    43
    Female
    Hallo,
    Ik had een vraagje , ik denk dat ik misschien zwanger kan zijn maar ik weet niet zo goed of het kan..
    Ik neem normaal de pil maar ben 1 keer uit geweest en heb overgegeven . Nu heb ik een raar buikgevoel..
    Wat denken jullie
    Donderdag (denk ik) 6juli seks gehad
    Zaterdag 8juli savonds pil vergeten , uit geweest en dan om 3u snachts (zondag dus) heb ik de pil nog genomen , maar ik heb die dag verschillende keren overgegeven , zoizo smorgens of snachts nog dat weet ik dus niet meer
    Dit was mijn 6e pil van de nieuwe strip
    Ik heb daarna geen extra pil genomen en dan gewoon op zondagavond mijn nieuwe pil genomen maar geen extra
    Vrijdag 14 juli veel menstruatiekrampen en soms steekjes , savonds paar druppels rood bloed
    Zaterdag 15 juli ook soms menstruatiekrampen af en toe wat bruinverlies gehad , 1 keer nog een druppeltje rood , en een raar buikgevoel
    Zou het kunnen dat dit de innesteling was ? Dat ik zwanger kan zijn? Vanaf wanneer zou ik een vroege test kunnen doen?
    Alvast bedankt voor de reacties !

2. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

Nov 21, 2020
    3,134
    3,212
    113
    Female
    Heb je een kinderwens? (Omdat er staat dat je toe bent aan een nieuwe banner?) Waarom heb je zondagochtend niet alsnog de pil geslikt (omdat je dit zaterdagavond was vergeten?)
    Niemand hier kan je vertellen of je daadwerkelijk zwanger bent ja of nee. Daarnaast heeft slechts 20 tot 30% van de vrouwen een bloeding door de innesteling.
    Verder is een en ander afhankelijk van het soort pil dat je slikt. Ik zou dus de bijsluiter van je anticonceptiepil lezen…

3. Ines98

Ines98 Actief lid

Sep 3, 2021
    222
    157
    43
    Female
    Ik heb al een zoontje ja , en het zou wel welkom zijn nu
    Ik heb zaterdag nacht wel de pil genomen maar omdat ik nadien heb overgegeven werkte die misschien niet meer en nadien er niet aan gedacht een nieuwe te nemen.
    In de bijsluiter staat er wel dat er dus kans is..

4. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Je bent dus wel geteld 1 pil vergeten. Ik zou me niet te druk maken. Ja het kan maar de kans is erg klein. Als je het echt niet wil bestaat er zoiets als een morning after pil (waar het nu rijkelijk te laat voor is).

5. Ines98

Ines98 Actief lid

Sep 3, 2021
    222
    157
    43
    Female
    Ja maar omdat het in de eerste week was is er wel een kans volgens de bijsluiter..

6. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Klopt een ienemienie die ze moeten vermelden

Ines98 likes this.

Share This Page