Hallo dames, Dit is mijn eerste ronde na een laparoscopie.. En heb op cd 9 al een knaller.. Hoe gevoelig zijn die testen van sensitest? Is de eerste keer dat ik ze gebruik..
Ik hoop dat het morgen ook nog positief is.. We hebben gisteren kunnen klussen, en kunnen pas morgen klussen ivm een kort zakenreisje! Ik hou ook mijn temperatuur bij, ben benieuwd of het daar ook op te zien is! Dezemorgen had ik een dipje dus wie weet..
Ik heb geen ervaring met deze ovu testen maar jij lijkt mij positief! En bij een positieve test springt je ei tussen de 24-48 uur. Dus morgen zeker nog even gezellig maken
Ik vind het fijne testen hoor die van sensitest ! Zeker een mooi knaller 😉lekker klussen hihi ! X x
Dat kan zeker. Waarschijnlijk was het gister het begin van je LHpiek en vandaag het einde. Ik heb zelf ook bijna altijd 2 dagen een smiley
Hoi Viveluna, Ik heb ook net een laparoscopie gehad en ook op dag 9 al een positieve ovulatietest. Nu heb ik altijd wel een vroege eisprong maar ik vond het wel heel snel na de operatie. Nu afwachten maar.. Wanneer is jouw nod?