Dat denk ik ook..! Hopelijk is het raak hihi. Je foto is niet al te duidelijk, maar volgens mij heb jij inmiddels ook je piek gehad (af te lezen aan de eerste en de tweede test). De onderste test is van vanochtend?
Ja he, haha De onderste is van gister. Vandaag nog 1 gedaan maar daarop was ook nauwelijks iets te zien.... Spannend he? Hoop t...Maar ach t is pas m'n 1e ronde. En 1e kindje. En bij jou??
Ooooh maar dan heb jij je piek wel gehad hoor! Slim dat je meteen al begint met ovulatietesten, pik je meteen je ovulatie er uit! Als ik van te voren wist dat mijn cyclussen zo onregelmatig waren dan had ik dat ook gedaan! Wij zijn ook bezig voor onze eerste hummeltje! Tot zo ver vind ik het allemaal zeer dpannend en bijzonder .
Dat zou kunnen ... Maar hoeft niet aangezien je nog geen positieve gehad hebt in mijn ogen ... Er zijn dus 3 opties ... Je ei is geweest maar de echte piek heb je gemist ...dit is jou piek geweest donkerder pies je ze gewoon niet of je ei heeft geprobeerd te springen is niet gelukt en probeert het over een aantal dagen weer.... Ik hoop voor je dat je piek geweest is en je over 2 weken een positieve test in handen hebt
Hahaha ik pies ze niet donkerder! Die houden we er in :-D. Ik test gewoon door en dat geldt ook voor het klussen . Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat ik over 2 weken ook iets positiefs in handen heb..
Mooi rijtje al . Denk je je piek te hebben gehad, lijkt de test die ik net gedaan heb weer donkerder te worden.. Snap er niks vaaaan!
Net getest.. Tsjonge! Gelukkig hebben we gisteravond nog geklust! Vanavond maar weer.. Vreemd is is dat ik nu ongesteldheidskrampen heb. Alsof iemand van 100 kilo op mijn onderbuik ligt..
Het stomme is is dat deze test even donker is als die van 28 feb en 1 maart. Alleen zijn die nu ingedroogd en lijken ze lichter..
Ik heb afgelopen dinsdag een vroege test gedaan, en die was negatief. Verder weinig te merken eigelijk, alleen al 2 weken gevoelige borsten. Ik voel hier en daar wel wat krampen in m'n buik, maar waar en wat t precies is? Geen idee, ik wil zaterdag pas weer testen als ik nog niet menstrueer.