Was dit nu me eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamava, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    5-3 smorgen een smiley en uiteraard 5-3 rond 23:30 geklust
    Had die dag ook cervixslijm en wat steekjes hier en daar

6-3 sochtends een uurtje wat afscheiding gehad met wat steekjes en verders hele dag niet
    Alleen kreeg rond 18.00 uur hevige kramp (leek soms erger als menstruatiepijn) werd op gegeven moment minder heb zeker uurtje of 2.5 aangehouden erna wel veeel rommelende darmen

Is nu me eitje gesprongen? en springt die dan voordat je hevige pijn krijgt of tijdens?

heb dus heb dus vanaf dat ik heb geklust tot de hevige pijn (als het me eisprong was) heeft 18 uur tussen gezeten ongeveer spreekt men dan dat je heb geklust op de dag vd eisprong omdat het binnen 24 uur is?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen of het je eisprong was, maar het klinkt wel zo.
    Ik voel zelf altijd duidelijk het springen door kramp en opeens hevige steken. En daarna is dat ook allemaal over.

In principe heb je de dag voor je eisprong geklust, maar wel heel dichtbij. Wat dat betreft heb je het goed gedaan dan. De zaadjes overleven wel een tijd in jouw lichaam dus die hebben fijn klaar gelegen bij de eisprong zelf.

Nu 2 weken wachten.

3. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Dank je voor je antwoord

had nl gedacht dat me ei smiddags (einde vd ochtend)
    omdat ik geen afscheiding meer had en steken waren weg

hele dag ook nergens meer last van gehad tot savonds rond 17,30 uur buikkramp ineens savonds na die krampen leek het of me darmen van slag waren borrelde enorm en veel lucht en ook zelfs 2x naar toilet geweest voor grote boodschap

ga er dan maar van uit dat t me ei was (nog nooit eerder zo gevoeld )

Deel Deze Pagina