Dankjewel zou dat een mogelijkheid kunnen zijn? Vind zelf de streepjes zo duidelijk voor een prille zwangerschap
Mijn eerste was ook zo’n knaller rond dat termijn , maar wie weet een meerling inderdaad! Ben heel benieuwd!
Ja dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Hoe dan ook, je bent duidelijk zwanger. Gefeliciteerd nu lekker genieten!
De eerste 2 van rechts naar links zijn van gisteren de linker is van vandaag! O ja en de meest rechtse is van de huisarts de rechthoekige test dus.
Genieten lukt nog niet echt t idee dat er een misschien n miskraam op de loer ligt knabbelt aan mij ivm met 2 x een miskraam gehad te hebben voorheen ik hoop zooo dat de 1ste trimester voorbij vliegt
Waar kan ik dat terug lezen dat n vroege knaller op een meerling duid ik vind t behoorlijk interessant nl.
gefeliciteerd! met 4 weken is zo duidelijk test volgens mij echt wel gewoon normaal! nu lekker genieten
Ik geloof niet dat daar specifieke artikelen over zijn. Ik lees echter wel vaker hier dat dames (in vergelijking tot eerdere) enorme knallers van testen hebben bij meerlingen. Iedere vrouw en daarbij zwangerschap is anders en kan daarmee dus ook meer of minder hcg aanmaken op dit termijn. Het zegt dus eigenlijk niks! Volgens mij kun je het pas écht met zekerheid zeggen na je termijn echo tussen de 10 en 12 weken. Maar ik heb geen persoonlijke ervaring met een meerling zwangerschap
Is volgens mij gewoon normaal hoor. Bij beide zwangerschappen op NOD een knaltest en gewoon 1 kindje.
Ik had een knaller op 12 dpo (dus nog voor 4 weken) en zelfs een cb met 2-3. En er zat er toch echt 1tje in hoor! Een knaltest zegt niet altijd dat het er gelijk 2 zijn hoor, dus die gedachte zou ik lekker laten varen.
Inderdaad super knal test dus positief Bij beide kids zulke knallers gehad en waren geen meerlingen! Gefeliciteerd