Nee het bleef positief, donkerder dan de controle streepje. Behalve de dag van menstruatie kleurde 't lichter. Maar nu 10 dagen later weer duidelijk positief weer. Nu net weer ovulatietest gedaan.
Ik probeer me in te houden. Ben bang voor een grote teleurstelling. Even weer op adem komen en morgen een nieuwe dag om een test te wagen...
Ik heb verder geen symptomen of iets dergelijks van een zwangerschap. Voel helemaal niks. Ik wilde weer beginnen met ovulatietesten om te ontdekken wanneer er überhaupt vruchtbare daagjes zouden zijn, omdat ik nu langere cyclussen heb de laatste tijd. Vandaar. Maar nu is het gewoon zo vreemd dat ik ineens knallende testen in handen heb.
Uhmm ren is ff naar de winkel heel snel.. Je bent gewoon zwanger hoor. En niet 4 weken maar veel langer...
Morgen zal ik meteen testen en dan stuur ik jullie het nieuws. Dit is de 1e keer dat ik deze testen gebruik. Ben ook benieuwd. Als het een zwangerschap zal zijn, dan ben ik inderdaad wat langer zwanger, het knalt er vanaf. Kan lang kijken naar de testen, niet te geloven hoe dik de strepen zijn. Controle strepen zijn echt licht.
Ik zou als ik jou was ook naar de winkel gaan nu.. denk niet dat je voor een teleurstelling komt te staan met continu zulke ovulatietesten. Is denk ik al wel duidelijk dat je zwanger bent! Ben benieuwd hoe ver je nu dan bent..
Toch weer bang denk ik. Morgenvroeg wil ik de test gaan halen. Maar misschien dat mijn man het zometeen gaat halen, is net van zijn werk gekomen. Ik laat het jullie weten.
Jeetje wat spannend dit zeg! Ik zou echt mega verbaasd zijn als hij negatief zou zijn morgen. Mocht dat overigens wel zo zijn, zou ik zeker andere ovutesten proberen omdat deze dan iet juist werken voor jou.
En de laatste 3 van vandaag. Mijn man holt nu naar de winkel. Spannend! Ik ga het toch proberen. Komt allemaal door jullie hahahha.
Het zou me niet verbazen als ie super knalt! Als ie positief is, ben je echt al wat verder dan 4 weken