Ja was te mooi om waar te zijn. Maar we blijven proberen. Heb al eerder 4 miskramen gehad. Dan weet je wel hoe dat voelt als het weer niet is gelukt. Maar we blijven moed houden. Ik ga afleiding zoeken. Lief dat jullie tijd hadden voor mijn gekke ovulatietesten. Thnx dames.
Ik vind t gek zoveel positieve ovulatie testen. Ik zou dan eens andere merken ovulatie testen proberen. Heel vreemd Dit
Jeetje! Dit had echt niemand verwacht hier denk ik. Ik zou in iedergeval overgaan op minder gevoelige testen. Want op deze manier is het niet te doen denk ik
Ja het is vreemd dat ik met deze testen te lang positief test. En dan ook nog eens na mijn menstruatie, 10 dagen later nog meer duidelijke strepen had.
Ik heb nog een zwangerschapstest over van de kruidvat, morgen met 1e urine weer testen. Maar het zal toch niks uitmaken.
O sorry was voor babyhope bedoeld. Zien jullie dan iets. Ik zie niks. Soms lijkt het dat Ik een streep zie, maar dan weer niet. Kan beter stoppen met kijken naar de test hahaha. Ik word dan gek en ga ik het me inbeelden.
Negatief. Ik krijg een hekel aan testen waar je de strepen moet zien. Volgende keer gewoon een digitale test kopen.
Zo'n donkere had ik niet eens bij mijn ovulatie en dat terwijl ik altijd een streepje krijg op deze testen! Oeps, te snel gereageerd. Jammer dat ie negatief was
Geeft niet meid. Maar dit was de 1e keer dat een ovulatietest te positief was. Ik heb nog 2 ovulatietesten en 1 zwangerschapstest over. Morgen weer voor de laatste keer testen. En dan ga ik de bekende ovulatietesten kopen.
Heel bizar! Ik dacht ook echt zwanger hoor! Zolang al zo knallend klopt toch niet! Hoop dat je alsnog zwanger bent!
1 tip; ik heb deze ook gebruikt maar doordat deze voor mij ook te gevoelig zijn had ik altijd best een flinke streep maar kon niet duidelijk mijn ovulatie vinden. Ik gebruik nu de roze van clearblue daar krijg je een smiley of niet. Veel handiger, zijn wel vrij prijzig maar als je een redelijk regelmatige cyclus hebt is het wel te doen. Hopelijk heb je snel een positieve zw test!!
Nou, wat gek zeg! Ik was net zo overtuigd als de rest van de dames hier. Morgen idd nog maar voor de zekerheid een zwangerschapstest doen en mocht het negatief zijn, overgaan op andere ovulatietesten. Vind het zo jammer voor jullie, had het je echt gegund! Hoop dat je gauw een positieve zwangerschapstest hebt.
De reden dat ik het vraag: https://nl.clearblue.com/hoe-word-ik-zwanger/vruchtbaarheidsproblemen/pcos Ik wil je geen “aandoening aanpraten”, maar het schiet me toch door m’n hoofd in dezen. Zeker icm je ineens lange cycli.