Alles kan. Ik moet een keer de huisarts bellen om het te controleren. Maar heel lief dat je mee denkt.
Lieve YellowEyes, Heel lief. Ik ga morgen nog een keer vroeg testen en dan houdt het op. Ik zal een keer om bloedtesten vragen bij mijn huisarts, heb nu langere cyclussen ook. En voor de rest zal ik andere ovulatietesten proberen. Dan kan ik weer kijken wat voor uitslag het gaat geven. Ik zal morgen weer hier iets plaatsen.
Hallo allemaal, Ik heb vanochtend weer de kruidvat zwangerschap plustest gedaan en weer de ovulatietest. De zw.test was negatief en de ovulatietest nog steeds positief. Ik ga vandaag weer nieuwe ovulatietesten kopen en vergelijken met de testen die ik in huis heb. Dan kan ik zeggen dat de testen van 2 be sure niet geschikt zijn voor mij. We gaan het zien. Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Liefs
Kan ook nog wel eens een mislukte batch ovutest en zijn. Dat de controlestreep en teststreep omgedraaid zit....
Bedoel je dat het een foute ovulatietesten zijn? De controle streep moet eigenlijk de test zijn. Want nu zijn de controle lijnen vaag. Telkens weer. Maar ik heb nu ovulatietesten van de kruidvat gehaald. Ga het straks weer proberen.
Dit zijn echt niet de ovutesten voor jou. Zo vervelend ! Hopelijk vind je ovutesten die bij jou werken! Het is je zo gegund!
Het is de 1e keer dat het ineens zo positief aanslaat. Normaal test ik maar 2 a 3 dagen positief, maar nu is dat vanaf 20 december 2018 tot nu positief. Behalve op de 1e dag van menstruatie was de test lichter. En nu na 10 dagen de 1e ovulatietest gedaan van 2 be sure, was het een knal. En vandaag weer met de kruidvat test. Vreemd. Binnenkort voor controle.
Ik heb sensi testen gehad, kruidvat testen, (clearbleu digitale testen), action testen, alle testen waren altijd goed, nooit had ik positieve testen in handen gehad die zo lang duurden. Het is echt een raadsel. Maar door een controle te doen bij mijn huisarts, komen we er wel hopelijk achter wat het kan zijn. Ik ben in ieder geval niet zwanger.
Heb nu net weer ovulatietesten van kruidvat en 2 be sure weer geprobeerd. Begint al te vervagen. En had gisteravond en vandaag duidelijke steken aan de linkerkant.
Van maandag 7 Januari had ik vette strepen op 2 be sure testen en gister en vandaag wat minder. Gelukkig maar. Zie foto onder. Dan zien jullie het verschil. 4 testen waren als eerste gedaan en de 2 laatste van gister en vandaag.
Dan heb je wel een lange en hele duidelijke piek! Misschien de normale gebruiken voortaan in plaats van de extra gevoelige?
Als het vaker voorkomt dat je meerdere dagen knal positieve ovulatietesten hebt, dan kan het zijn dat er sprake is van PCOS en dat er over een par dagen meerdere eitjes springen. dan heb je een grotere kans op een tweeling.
Ik had gisteravond en vanmiddag steken links in mijn onderbuik gevoeld. En mijn ovulatietesten zijn nu echt heel licht. Vreemd dat ik zolang positief heb kunnen testen, misschien nooit meer de gevoelige ovulatietesten kopen. De kruidvat test is nu heel vaag, gelukkig maar. Blijkbaar had ik vanaf maandag tot gister de juiste uitslag van 2 be sure, die waren echt een knaller geweest. Nu maar gewoon afwachten. Hopelijk hebben we op de exacte dagen babydansjes gedaan. Dat wordt veel geduld hebben.
Ja ik zal voortaan de normale testen halen. Dit was de 1e keer met 2 be sure. Alleen vandaag is de test meer lichter. Maandag en dinsdag had ik echt knallende streepjes bij 2 be sure. En ook die van de kruidvat. Gisteravond kreeg ik last van de steken links en vanmiddag ook even. En daarna had ik een paar uurtjes later de kruidvat test weer gedaan en het was heel licht. Blijkbaar was het toch mijn ovulatie. Maar nooit meer de extra gevoelige testen meer voor mij.
Is de pijn die je vaak hebt bij een ovulatie vaak niet de laatste groeipijn van het eitje? Vlak voordat ' ie springt? Best kans dat je op dit moment juist je eisprong hebt. Dus ik zou het nog even gezellig maken en wat babydansjes wagen