pfffffff die warmte!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ddebbyy, Jul 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik kan er echt zoooooooo niet tegen!
    Normaal gesproken ging ik erin liggen bakken uren achter elkaar...maar nu ik zwanger ben is het echt een drama!
    Ik loop de hele dag met klotsende oksels en moet wel 3x per dag een schoon shirt aantrekken...
    Ik kan gewoon mijn dagelijkse dingen niet doen :rolleyes:

Godzijdank is dit mijn laatste werkdag (om 23.00) en dan heb ik 3 weken vrij! Ik krijg morgen een huis vol visite en mijn huis is 1 grote bende omdat ik gewoonweg niks kan doen zonder dat ik zeiknat ben :confused:
    Ga dus morgenochtend om 06.00 opstaan...zet alles tegen elkaar open en ga dan maar aan de slag.
    Hopelijk kan ik daarna nog een uurtje dutten :(
    Dan nog niet te hebben over mijn dikke voeten en enkels kan wel janken! :oops:

Sorry voor me zeurverhaal...het is ook nooit goed he...regen, zon hihihihi
    Schijnt de zon...begint de zomer loopt er weer zo'n zwangere gek te zeuren :evil:

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Zit gelijk te denken aan die reclame...
    KLOTE ZON
    Ik moet straks nog mijn excuses aanbieden
    hahahahahahahaha

3. Bojenna

Bojenna Actief lid

Oct 25, 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Hey meis,

Je mag gerust zeuren hoor, en ik doe graag een potje mee, en desnoods zeg ik ook ''sorry zon" hahaha
    Maar het is echt geen pretje om met zo'n weer zwanger te zijn. Ik heb het helemaal gehad kan geen slippers meer aan en heb het ook bloed heet.
    Maar wat doen we eraan?

Succes meid, jij moet nog een stukje langer dan ik.

Liefs Bojenna

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik sluit me hierbij aan hoor...en krijg net ook nog even te horen dat het volgende week alleen maar warmer word...BAH!

5. Lelie4

Lelie4 Actief lid

Feb 10, 2008
    182
    0
    0
    Ja meiden, zal ik dan ook maar even mee doen :)
    Het is niet te harden met die warmte en ook hier komt er niks uit mijn handen. Slapen gaat door de pijn in mijn lijf niet en dat haal ik dan normaal overdag in maar aangezien je nu je bed uit zweet kan dat dus ook niet meer! Hang heel de dag een beetje op de bank voor de ventilator maar daar wordt je ook aardig gaar van zeg pff!

Straks maar even een lekker stukje wandelen als het wat afgekoeld is!

Succes met je visite morgen en hopelijk kan je mannetje een hoop voor je overnemen :)

Kussssss

6. Moontje80

Moontje80 Lid

May 26, 2008
    91
    0
    0
    Ik ben pas 15 weken zwanger maar heb helemaal dikke voeten en enkels! Komt dat ook door het warme weer?

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Yep...toen ik 16 weken was hadden we ook 1 dag snikheet weer.....toen was ik ook helemaal opgezollen...fijn he ;)

En dan zeggen mensen...het is ook NOOIT goed he...
    Nee dat issut inderdaad niet hahahahahahahaha

SORRY ZON! :oops:

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    hahaha ik ben ook pas 15 weken maar heb ook al dikke voeten en enkels hahaha heerlijk

9. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    hehe volgens mij heb ik er met mn 5-6 weken al last van.. met jullie leef ik helemaal mee! Nou ja allemaal nog ff volhouden.. en beetje afkoelen af en toe met een lekker nat washandje toch!
    en blijft het echt nog zo warm dan? normaal heerlijk hoor, maar hoeft van mij ook ff niet zo.

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik geloof dat NL inmiddels een beetje aan het afkoelen is met al die regenbuien....maar hier aan de kust nog volop warmte en zon! Ik was al geen echte warmte liefhebber, maar nu helemaal niet! Pfff zweten doe je al als je ff je boterhammetje smeert. Ik heb net de keuken gestofzuigd en gedweild (lag al een paar dagen stil vanwege de warmte) en toen ben ik maar op bed gaan liggen :)
    Word ook vroeg wakker van de warmte.

Dikke pootjes daar heb ik gelukkig geen last van maar kan knap duizelig/beetje misselijk worden van de warmte. Dus wat extra pakken Bar le Duc in huis gehaald om het een beetje uit te houden.

11. Moontje80

Moontje80 Lid

May 26, 2008
    91
    0
    0
    HIHI ik ben dus niet de enige! Hoop dat het iets koeler word volgende week.... Sorry zon haha

12. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik denk dat 95 % van de zwangere het wel ietsjes minder warm wil hebben,
    Al hoop ik voor alle niet zwangere vakantiegangers dat het super mooi weer blijft.

13. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    ik zeur ook lekker mee....pffff....en mijn arme enkels.

14. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Normaal vind ik dit heerlijk weer maar mijn voeten, enkels en onderbenen zijn nu zo dik van het vocht dat ik geen slippers meer aan kan en het doet zo'n pijn.

Zo dat lucht op ff lekker klagen hahaha

15. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    pffff Hier nog een! normaal kon ik er ook al niet tegen maar nu.....ben pas 14 weken zwanger maar wordt echt helemaal gek!
    Van mij mag juist de zon wel schijnen, maar echt niet warmer zijn dan 25 graden! niet dat vieze benauwde vochtige weer! Bleh!

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ben blij dat het hier is gaan regenen (aan de kust hebben ze dit weer voor morgen voorspeld)

Pff, ben veels te snel misselijk met dit weer

17. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Bah doe ook even mee verschrikkelijk die hitte zweten als je al niks zit te doen Me handen en voetjes zijn ook aardig gezwollen bah
    En word er helemaal wallie van van die hitte

18. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    hier ook last van de warmte. kan geen kant op en tot overmaat van ramp krijg ik hier door hoofdpijn en misselijk en duizelig en dan heb je ook nog een klein schattig mannetje dat graag naar buiten wil.
    vanmiddag zijn we maar bij de buren in het zwembad gegaan. dat was wel even erg lekker.
    hier is het nu nog vreselijk klam en warm, heb nl net de hond nog even naar buiten gedaan en had zooo gehoopt op een beetje verkoeling. helaas.......

19. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

Oct 3, 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    ohh ik ben altijd al gek op de zon geweest en nu nog steeds!
    Maandag gaan we een midweekje naar Center Parks en ik werd gelijk chaggie toen ik zag dat het dinsdag kan gaan regenen en onweren en dat het woensdag MAAR 24 graden wordt.... haha
    ik was van plan om lekker van maandag tot en met vrijdag te gaan bakken in de zon :D

Sterkte iedereen

Liefs Kim

20. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Een koude zomer aub!
    Het was hier in dit deel van Duitsland vandaag 33 graden. Echt wel te veel.

Share This Page