Positieve ovulatietest 11dpo?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by datkomtlaterwel, Jan 1, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. datkomtlaterwel

Dec 30, 2020
    7
    3
    3
    Female
    Hi dames,

Willen jullie eens meedenken en meekijken? 20 december (cd18) een positieve ovulatietest gehad. Met testen van zwangerenkids getest. Voor de zekerheid een paar dagen doorgetest aangezien ik vorige maand de gevoelige van sensitest gebruikte en ik die een stuk duidelijker vond. Streep werd duidelijk weer wit. Ervan uitgegaan dat dit dus mijn piek was. Had rond die dagen ook echt veel vruchtbaar eiwitachtig slijm. Op 22 en 23 december ook een klein beetje bruin bloed (druppeltjes) dus naar mijn idee ovulatiebloeding.

Ik zit inmiddels op 11dpo (cd30) en merkte weer enorm vruchtbaar eiwitachtig en rembaar slijm op. Dus voor de zekerheid een ovulatietestje ertegenaan. En ja hoor, positief! Nu heb ik wel eens gelezen dat die ook kunnen aanslaan bij zwangerschap dus een early test van de action ertegenaan. Die was negatief. Wel tweede urine.

Ik ben in juni gestopt met de pil en in november pas voor het eerst ongesteld. Vorige maand lh piek op cd25 en maar een lf van 8 dagen daarna (dus cyclus van 32 dagen).

De foto met 3 testjes is van 20 dec (dag ervoor en dag erna). De andere foto is van vanmiddag.

Wat denken jullie? Dankjewel alvast!

Attached Files:

2. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Die van 20 december is niet positief. Ook die van vandaag vind ik net aan niet positief. Ik zou even doortesten, denk dat je misschien wel nu of morgen een positieve hebt en dat nu pas je ei eraan zit te komen :)

3. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Eens met Loulou12, ik denk dat je ovulatie nog moet komen, deze sticks kunnen echt knallen, dus de teststreep mag nog wat donkerder

4. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Ik ben het ook met de anderen eens... ik zie helaas nog geen positieve test... de teststreep moet minstens net zo donker zijn als de controlestreep en dat is nergens het geval.
    Denk dat hij idd nog moet komen

5. datkomtlaterwel

Dec 30, 2020
    7
    3
    3
    Female
    Dankjewel voor jullie hulp.

Hmm, misschien op cd18 toch te vroeg gejuicht. Heb zojuist nog een keer getest. Vinden jullie deze wel positief?

Attached Files:

SMJD likes this.
  6. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

Apr 4, 2018
    2,586
    2,098
    113
    Female
    Deze is wel positief. Ze kunnen nog meer knallen dus zou morgen nog even testen. maar mocht dat niet gebeuren dan vind ik deze wel positief.

7. datkomtlaterwel

Dec 30, 2020
    7
    3
    3
    Female
    Dankjewel! Zal voor de zekerheid inderdaad nog even doortesten. We hebben het in ieder geval gezellig gehad vandaag.

Twijfel morgen nog een keer of overmorgen. Afgelopen dagen namelijk niet, aangezien we in een mini verbouwing zitten... altijd de dubieuze vraag..

8. mom2be88

mom2be88 Bekend lid

Mar 14, 2016
    652
    165
    43

Deze is wel positief! De testen op eerste foto nog niet

Share This Page