Hallo allemaal, Op 26 december 2 dagen voor NOD heb ik een zwangerschapstest gedaan van clearbleu de digital met weken indicator. De test gaf al snel aan 'ZWANGER' met een paar seconde later 1-2 eronder. Toen ik vandaag klaar was met werken zat ik in de auto en voelde wat krampen in me buik die steeds erger werden. Het voelde hetzelfde als menstruatie krampen. Ik ben toen gelijk langs de kruidvat gegaan om de kruidvat test 2v €5 te halen. Thuis gelijk de test doen en had toen bij het afvegen wat bruin bloed/slijm. Vandaag is mijn NOD en de kruidvat test was ook NEGATIEF . Toen ik later weer moest plassen was mijn menstruatie ook gewoon begonnen. Heeft iemand hier ervaring mee? Een vals positieve zwangerschapstest? Ben best heel erg teleurgesteld, in april gestopt met de pil en toen direct zwanger geworden en in juni een miskraam gehad met 7 weken. En dacht dat het nu eindelijk raak was Xx
Ik denk dat het geen vals/positieve zwangerschapstest was maar dat je een biochemische zwangerschap hebt helaas. Sterkte iig.
Kan me niet voorstellen dat de digitale vals positief is geweest. Denk indd het zelfde als hierboven gezegd is een biochemische zwangerschap
Bedankt voor de reactie, een biochemische zwangerschap, ik heb hier nog nooit van gehoord ik ga zo even op Google kijken.
Een zwangerschap die al heel vroeg ( voor nod ) mis gaat waardoor je gewoon ongesteld word en als je niet vroeg test ook niet zou weten
Helaas hetzelfde meegemaakt deze maand. Op 6/12 een positieve CB 1-2 weken, maar mjjn kv testen van 4/12 naar 6/12 waren niet opgelopen. Op donderdag begon mijn menstruatie en had ik een negatieve kv test. Helaas Ontzettend balen voor je, sterkte.
Dan gaat er bij de innesteling al iets mis waardoor deze niet goed voltooid wordt. Omday de innesteling dan al befonnen was, komt er al wel wat hcg groj waar een test op reageert, maar de testen lopen daarna niet op, maar af en je wordt bijna altijd op tijd ongesteld. Doordat de innesteling niet voltooid is, maar vroegtijdig afbreekt heet het dus een biochemische zwangerschap en niet een (vroege) miskraam. Als je niet getest zou hebben, zou je niet geweten hebben dat er iets korts speelde.
Hier zo'n zelfde grapje gehad. Lichte bloeding erbij wat niet te vergelijken was met een menstruatie, helaas ook noppes. Mja nu maar wachten wanneer menstruatie wel komt...normaliter een week voortijdig al flink voortekenen maar vooralsnog blijft het stil. In een normale ronde zou ik nu ongeveer klachten moeten hebben maar ik ga er van uit dat t ff chaos is, twee weken extra maar rekenen.