Hai! Ik ben vandaag 10 dpo. Vanmorgen een test gedaan en daar kwam de meest donkere test uit. Kon het niet echt geloven en heb na 45 minuten nog een keer met dezelfde urine een nieuwe test gedaan. En daar was het streepje wat lichter. Heeft nog iemand dit wel eens gehad of ben ik de enige zo stom om nogmaals test te doen met zelfde urine haha
Ik zie duidelijk een streep. De mijne begon ook zo op 9dpo Ik denk dat de urine er al te lang stond hoor. Ik zou morgenvroeg gewoon weer 1 doen. Maar alvast voorzichtig gefeliciteerd
Ik vraag me vooral af waarom je dezelfde urine hebt gebruikt? Haha. Denk dat het er inderdaad te lang gestaan heeft en je beter of met nieuwe urine had kunnen testen of de volgende ochtend weer.
Ik ben ook nieuwsgierig waarom jij zelfde urine had gebruikt ( maar meer nieuwsgierig waarom je het heb laten staan ?! ) Heb je hier een specifieke reden voor?!
Ik heb urine eens 24 uur bewaard buiten de koelkast en geen andere uitslag gekregen. Ik ben dus van mening dat 45 min laten staan geen andere uitslag geeft. Wat wel een andere uitslag kan geven is dat de tweede test minder kleurstof bevatte en daarom ook een minder duidelijk tweede streepje geeft. Dan is de controlestreep ook ietsje lichter. Dit lijkt mij hier ook het geval zo te zien