Positieve ovulatietest 2x, geen eisprong????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SanneS1987, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

Wie o wie kan mij helpen??

Woensdagavond en endonderdagochtend ( gister) 2 knal-teststrepen gehad op mijn ovulatietesten. Gistermiddag bezoekje gyn ( voor endometriose) en bij echo onderzoek zag hij idd een ei dat op 'springen' stond. Vanmorgen weer getest, negatief!!!! en GEEn ei-pijn gehad terwijl ik die echt altijd heb/voel ( aantal uren zeurende pijn). Kan ik mijn ovulatie alsnog verwachten??

Hopelijk weet iemand raad ;)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je eisprong komt 24-48 u na de eerste positieve ovulatietest. Een negatieve streep op je test betekent niet dat je eisprong al geweest is, hij geeft alleen de LH-piek aan die de eisprong in gang moet zetten. Een eisprong hoef je niet altijd te voelen. Hier de ene keer veel last, de andere keer voelde ik er niets van. Succes!

3. SanneS1987

Dankje!!! Ik dacht dat dat samenviel zeg maar, de LH piek en de eisprong. Omdat een LH piek ook tot 50 uur aan kan houden.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De LH-piek kan een aantal dagen duren en dan zal je eisprong inderdaad tijdens de piek vallen, omdat je moet rekenen met de eerste positieve test. Een piek kan echter ook heel kort zijn en dan is je eisprong erna. Aan een ovulatietest kun je echter niet zien of je eisprong al geweest is, het geeft puur de LH-piek weer.

5. SanneS1987

Dankje :) heb mijn ovu wel degelijk gehad, royale temp. Stijging!!

Deel Deze Pagina