Hoi! Op maandag 23 november kreeg ik licht bloedverlies. Op dinsdag 24 november bleek dat het vruchtje gestopt was met groeien rond 6+2. Vervolgens ben ik het vruchtje verloren op vrijdag 27 november (ik zou toen 8weken zijn). Het bloeden begon heel snel af te nemen en uiteindelijk compleet weg op 2 december. Helaas heb ik nog geen negatieve zwangerschapstest gehad (eentje bijna, maar denk minder geconcentreerde urine), maar is het streepje wel al een heel stuk lichter. Nu wilde ik vast weer beginnen met ovulatietesten, maar deze lijkt nu best wel positief. Kan mijn ovulatietest nog positief zijn door HCG? Tijdens de zwangerschap kreeg ik knallers van ovulatietesten (donkerder dan controlestreep en ja, ik heb uit nieuwsgierigheid getest haha) en dat is nu niet meer zo. Waarschijnlijk ben ik veel te ongeduldig.. ☺️
Ja. Jouw ovulatietest lijkt te reageren op je hcg nog. Maar zo te zien zal niet lang duren voordat hcg negatief is
Overigens heb ik wel rekbaar, doorzichtige afscheiding. Om het allemaal nog even verwarrender te maken
ik denk ook dat de test nog op hcg reageert, al zou ik het voor de zekerheid maar lekker gezellig maken, dat kan nooit geen kwaad bij twijfel
Haha dat is zeker waar! Soms houden we/ik misschien ook een beetje teveel vast aan testen, terwijl we van de test op zich natuurlijk niet zwanger worden
Oké.. ik snap het niet meer hoor. Vandaag maar een action early gedaan, omdat ik die testen wél ken. Die lijkt wel echt al negatief?! Misschien heel ergens in de verte een tuurstreepje. Mijn ovulatietest lijkt wel iets te zijn opgelopen in vergelijking met die van gisteren. Onderste (rechter) is die van vanmorgen. De ovulatietest was met ochtendurine en de action test een paar uur later, dat dan weer wel. Ik moet er wel bij zeggen dat de urine van de ovulatietest gisteren donkerder was dan die van vanmorgen, dus vandaar dat ik oploop vermoed? Maar zou een ovulatietest nog zo kunnen pieken op HCG als een zwangerschapstest nauwelijks nog iets oppikt met minder geconcentreerde urine? Ik wacht het sowieso allemaal rustig af hoor, maar ergens ben ik ook erg nieuwsgierig hoe dit alles werkt! Edit: ik zie dat het streepje op de action er nu iets duidelijker staat na opdrogen
Ik zie inderdaad ook wel oploop in de ovutesten. ik weet alleen niet hoe betrouwbaar ovutesten zijn als je nog hcg in je lijf hebt. Ik hoop het voor je dat je ei er aan komt en jullie verder kunnen ❤️
Vervelend van je miskraam!! Ik zou niet helemaal vertrouwen op je ovulatie testen, omdat ze ook nog op het HCG kunnen reageren. Ik zou als jullie daar zin in hebben het regelmatig gezellig maken, hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn!
Heb je je ovulatietesten met 1e urine gedaan? Want dat kun je beter niet doen. Ovulatietesten lijken idd wel wat opgelopen.
Dat was ik helemaal vergeten, stom! Ooit alleen eens clearblue testen gebruikt en die moesten wel met ochtendurine dacht ik, dus nooit meer aan gedacht verder. Die van vandaag was toevallig niet met 1e urine, die van gisteren wel. Dus de donkerste test was met 2e urine. Vanmiddag nog een testje gedaan en die was ongeveer net zo donker als de eerdere van vandaag. Een (normale) action zwangerschapstest bleef met diezelfde urine negatief. Dit in combinatie met lichte krampen, doet mij toch steeds meer vermoeden dat er wel een eitje aan komt. We zullen zien.. het blijft allemaal toch een beetje gissen nu ik niet echt van de testen uit kan gaan ☺️
Dit is nu uiteindelijk het rijtje. Foto is gedraaid. Van links naar rechts is oud naar nieuw. De tweede en derde van boven waren beiden op 11-12. Jammer dat ik niet eerder ben begonnen, dan had ik misschien echt oploop kunnen zien (als die er daadwerkelijk is). Zwangerschapstesten blijven een heel vaag streepje geven, maar nu twijfel ik of ze binnen de afleestijd verschijnen of pas daarna. Nou goed, voor nu wacht ik het maar weer af. Hopelijk snel meer duidelijkheid ☺️
Ik begin nu toch wel goede hoop te krijgen dat het wel mijn eisprong was! Mijn easy@home test begint weer op te lopen, nadat deze een paar dagen al (zo goed als) negatief was. Elke dag met ochtendurine getest. Onderste is van vanmorgen. Streepje verscheen binnen de afleestijd. Is de juiste kleur in het echt, op de foto een beetje grijzig. Ook een kv testje gedaan. Deze heb ik alleen niet eerder gedaan na mijn miskraam dus ik weet niet of deze test ook echt volledig negatief is geweest. Een normale action test gaf gisteravond een tuurstreepje terwijl deze eerder ook negatief was (binnen afleestijd), later verscheen wel een pennenstreepje. Ik zou vandaag 9 dpo zijn, denk ik.
Ik vind de kv vrij donker voor 9 dpo. Easy@home vertrouw ik zelf niet echt aangezien een mede lid en ik beide een slechte batch hadden met op alle testen zulke streepjes. Ik hoop voor jou uiteraard dat je gewoon opnieuw zwanger bent maar ik zou er wel ook rekening mee houden dat het nog oud hcg kan zijn. Gezien hoe ver je was in je zwangerschap kan het best even duren voordat de hcg helemaal uit je lijf is
Bedankt voor je reactie! Helaas is het me eerder niet gelukt om ervaringen met deze test te vinden. Goed om te weten dat je er slechte ervaringen mee hebt! Ik zie bij mij dat deze testen eerst duidelijk aflopen na de miskraam, negatief zijn en nu dus weer positief is. Ik ga verder testen met kv testen om te kijken of er oploop is de aankomende dagen. Zo’n streepje op 9 (of 10dpo, kan ook) heb ik wel al eerder gehad. Haha, ik ben benieuwd. Het is ook wel een beetje alles bij elkaar waardoor ik hoop heb (ovutesten, zw. testen, info van vk na mk, lichaam). Maar het kan ook goed zijn dat ik mezelf een beetje voor de gek zit te houden, daar hou ik ook rekening mee ☺️
Dankjewel!! ❤️ Ik ben alleen zo bang dat ze nog op hcg van de mk reageren. Maar zou ik dan ook nog zo'n oploop kunnen ontdekken als de andere testen (zo goed als) negatief zijn geweest? Haha wat een onzekerheid. Ik durf het ook bijna niet te geloven..