hey dames guster moest ik ongi worden.. er kwam niks uit.. maar telkens bij het afvegen van onder zat het wc papiertje vol dikke slijm gemixt met erg donker rood bloed.. maar echt alleen bijn het afvegen.. en vandaag nog geen bloed verlies, alleen wer bij het afvegen, en vandaag is dat bloed niet meer rood maar licht bruin met beetje heldere slijm die erg rekbaar is? wie herkent dit?
ik herken dit als mijn innestelingsbloeding maar zou t anders niet weten,als je al ongie moet worden,zal dit vast t begin zijn?
Heb dit nu een aantal keer gehad, bleek achteraf mijn eisprong te zijn geweest... Als het slijm erg rekbaar is en een beetje op een soort eiwit achtige substantie lijkt, zou het goed kunnen zijn dat dit je eisprong is... Je zegt dat je ongesteld moet worden, maar heb je een regelmatige cyclus?
ja heb een regelmatige cyclus van 31 dagen... maar als dat mij eisprong zou zijn, dan ben ik hem toch kwijt? als ik dan tegelijk ongi ben?
Ben je nu al ongesteld geworden dan? Zou het heel even aankijken en als je volgende week nog niet ongesteld bent toch ff een testje gaan doen...
mog steeds geen ongi.. alleen vandaag heel licht roze spul met slijm bij afvegen,, had een test gedaan vandaag maar helaas.. ik laat het maar zo en ga voor de volgende ronde, blijk ik dan al lang zwanger te zijn is dat alleen maar fijn..
Hai Noena! En weet je al meer? ik heb toevallig hetzelfde, gisteren een bloedsliert in slijm (sorry voor de beschrijving) dus ik dacht; de duivels komen er nu aan, maar verder kwam er niks meer! maar het is te laat voor de innesteling toch?. groetjes Snoopie