positieve ovulatietest bij zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jupke, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupke

jupke Niet meer actief

Hihi, had ook geen keus hoor, het was gigantisch druk en wilde niet dat iemand het wist ;)

Maar jij bent 1 dag over tijd zie ik, al getest of heb je een onregelmatige cyclus?

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Kun je foto's posten kunnen we mee kijken... Maar je bent gewoon zwanger en hij is nu minder positie door meer drinken waarschijnlijk...

3. jupke

jupke Niet meer actief

Thanx!

Fijn om te lezen.

kan geen foto's plaatsen. De test van vannochtend had ik op mijn werk weg gedaan met het idee; vanavond test ik duidelijk positief.
    En bij de test van nu is het op foto niet te zien.

Misschien morgen, dan plaats ik m zeker! :)

4. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Haha dat is goed... Komt wel goed...

5. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland

Dat is bij de meeste wel zo.. ik heb al een keer eerder een positieve test gehad maar vervolgens geen menstruatie of positieve zw test.. vandaar.. maar ik denk dat ik je al mag feliciteren!!! Bij deze!

6. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Nee ik heb nog niet getest. Ik verwacht mijn menstruatie gister of vandaag, is tot nu toe altijd zo geweest... Had gister wel het gevoel ongi te gaan worden, maar dat is nu helemaal weg... Ik wacht rustig af, mocht ik niet ongi worden dan wil ik wachten tot kerst met testen.... Nu nog zien dat ik het zo lang kan volhouden:p

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ben ook benieuwd, spannend :)

8. jupke

jupke Niet meer actief

Pff, respect voor jou ;)!

Wachten tot kerst met testen, ik had er al 10 testen tegenaan gegooid. Maar zal hard voor je duimen!
    Laat je het nog weten? Ben benieuwd.

Ik heb vandaag maar niet getest. Gisteravond zo'n vage test dat ik nu niet zo goed durf. Ben er van overtuigd zwanger te zijn, maar wil niet weer zo'n vage test. Doe het morgen gewoon met ochtend urine en zal m dan hier wel even plaatsen.

9. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hihi ik krijg het nu al moeilijker hoor... Had vandaag toch echt wel mn ongi verwacht en nog helemaal niets... met vlagen denk ik dat het komt, maar tot nu toe dus niet.

Tuurlijk ben je zwanger:). Ik ben erg benieuwd naar de test morgen:)

10. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    ?
    Apart.. Volgens mij is het idd zo dat wanneer je een positieve ovu test hebt, je ei binnen 24-48 uur springt.
    Als je na een positieve ovu test doortest en hij is weer negatief, dan is je ei gewoon gesprongen hoor

Deel Deze Pagina