Hallo, Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt en had met dag 14 mijn lh piek. Omdat ik geen zwangerschapstest is huis had, heb ik gisteren een ovulatietest gebruikt. Deze gaf 2 strepen (de lh streep was wel lichter). Vandaag ben ik helaas wel ongesteld geworden en de ovulatietesten geven nu geen lh streep meer aan. Omdat een ovulatietesten ook Hg herkend zou ik denken dat er dus wel een bevruchting was maar dit uiteindelijk niet heeft doorgezet? Ben benieuwd!
Hi! Als ze reageren op hcg knallen ze echt de pan uit is mijn ervaring. LH schommelt gedurende je hele cyclus en kan dis altijd lijntjes geven
Het heeft verder niet meer veel nut om daarover na te denken toch? Je bent gewoon ongesteld geworden helaas. Lichte streepjes op je ovulatietest kun je je hele cyclus door hebben. Dit mag en kun je niet zien als een positieve zw test.. Hopelijk volgende ronde meer geluk.
Hier ook duidelijker ovu test en dag erna ongesteld..las dat ze ook beetje kunnen reageren op aankomend menstruatie daarna gelijk weer sneeuwwit
Het klopt dat ovulatietesten reageren op HCG, maar dan is deze knalpositief. Zoals al eerder gezegd is fluctueert LH gedurende je hele cyclus, dus je kan altijd LH streepjes waarnemen.
Ik zou me hier verder niet echt mee bezig houden want niemand kan het je vertellen. Sowieso niet op basis van een ovulatietest. Maar in theorie zou er iets geweest kunnen zijn... dat is altijd als je seks hebt. Voornamelijk onbeschermd.
Als de teststreep lichter was, dan wij de rest dus negatief. Heb ook de ervaring dat een ovulatie test echt knalt bij hcg
Dat is zeker mogelijk. Zo ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Maar dan is de streep wel even donker of donkerder.