hey dames.. er staan her en der al verschillende antwoorden hierover maar nu toch met een poll om het ( voor mij) iets overzichterlijker te maken.. ik zit vandaag 2 of 5 dagen voor nod... hij varieerd tussen de 25 en 28 dagen in.. nu ging ik vanmorgen testen op aandringen van VL omdat ik eergister eenmalig een veeg roze bloedverlies heb gehad.. na een uur kwam bij de test een 2e streepje die grijs/paars lijkt.. als ik hem tegen het licht inhoudt dan zie je hem ook wel zitten.. krijg hem helaas niet goed op foto.. ik beschouw hem overigens negatief en test indien nodig over een aantal dagen weer.. maar wil hier graag wel meer over weten.. nu is mijn vraag... of er ervaringen zijn hiermee en hoelang het duurde voordat je een indroger kreeg.. deze bij mij verscheen na 3/4 uur á 1 uur... en was je zwanger ja of nee...
tja ik zit met zelfde dilemma .gister zelfde als jij ..vanmorgen binnen 5 min een dun roze lijntje maar op verkeerde plek..zat vlk naast controle lijn ..zeg maar tussenin waar normaal twee lijnen horen als je zwanger bent ..snap er nu helemaal niks meer van .. volgens mij zondag nod
En als je er een druppel water opdoet weer? Dan trekt het eventuele gelige weg. Wordt ie schoongespoeld en lijk iet weer even "vers" Snappie um? haha! Ik zit trouwens met het zelfde op dit moment. Binnen afleestijd méénde ik wel iets te zien. Maar moest wel goed turen. Na het opdrogen heb ik hem weer even natgemaakt en dan zie je de gele waas wegtrekken. Streepje is nu duidelijker maar ik heb een camera met maar 3.2 pixel, schiet dus niet echt op. Ik zit trouwens 3 a 4 dagen voor nod. Eerder 4 trouwens... Ik heb het trouwens ook gedaan bij een test die echt negatief was en dat ie die nu nog steeds....
ik had een mooie roze lijn 1 uur na het doen van de test. de dag erna binnen 5 minuten een grijze lijn, de dag erna helemaal geen lijn, en na een uur wel een grijze lijn. Ik was niet zwanger!
kheb er nu 2 druppels water op gegaan waar je ook urine in druppelt... maar dat 2e "lijntje" blijft gewoon staan... ag hij gaat zo gewoon de kliko in en dan zien we het volgende week wel..
Maar welke kleur is ie nu? Zowiezo vind ik een opgedroogde Controle lijn ook niet roze maar ook meer grijs/paars Mijn mening is dat een opgedroogde T streep ook niet roze kan zijn. Wanneer ga je weer testen? Ik zondag denk ik. Straks even een nieuwe vepakking kopen. Ik beschouw mijn streepje ook echt nog als negatief
ik heb VL laten kijken en die zegt dat hij neigt qua kleur naar het zelfde als C streepje alleen dan lichter... ik had hem de test in handen gedrukt en gevraagd : vertel wat jij wel en niet ziet.... hahaha... en toen zei hij ik zie ook een streep... ook als je hem nu gewoon vast houdt... agja.. ik loop me nu alleen maar gek te maken hahaha.... ff kijken of het me lukt vanmiddag na kv te fietsen ( week geleden geopereerd) en anders morgen...
Bij mij verschijnen dit soort lijntjes meestal na een kwartier. En meestal blijven ze heel vaag. Heb ook een paar keer wat duidelijkere gehad en een keer zelfs héél duidelijk. Heb die test nog liggen, is behoorlijk positief. (zie foto)Té positief voor een indroger zou je zeggen. Hij verscheen dus wel pas na de afsleestijd en ik werd wel ongesteld. De testjes voor deze waren ook licht postief na afleestijd. Na deze weer veel lichter tot wit. Dus tja... Of ze blijven wit na afleestijd en zit soms gewoon ineens een tussen die wel een vage lijn geeft na een kwartier. Is de volgende weer wit. Dus na afleestijd, als ze zo vaag zijn, is voor mij gewoon negatief. Over onderstaande test heb ik dan weer m'n twijfels
die is idd wel heel duidelijk.. zo duidelijk heb ik hem dan bij lange na niet hahah... agja... we zien het allemaal wel... word gestrafd door het te vroeg testen hahaha
Bij mij zijn ze normaal ook nooit zo duidelijk hoor! En toch mag je deze volgens de gebruiksaanwijzing ook niet als positief beschouwen. Ik werd dan ook gewoon gewoon ongesteld natuurlijk. Het is natuurlijk raar dat er zo'n duidelijke streep na afleestijd verschijnt. Dan zou je eerder denken dat er binnen de afsleestijd een heel vaag streepje zou moeten verschijnen dan dit. Dus kloppen doet het niet! Ik beschouw gewoon alles na afleestijd als negatief. Toen ik wel zwanger was verscheen er ook vrij snel een lijntje, drie dagen voor nod.
Maar ik wens je veel succes! Je hoort ook wel dat vrouwen achteraf wel zwanger bleken te zijn. Of dit toeval is weet ik niet. Nog even afwachten dan maar he!
ik geloof dus echt niet in indrooglijntjes. ik heb zat keer die kv testen gebruikt, en ze bleven echt spierwit als ik niet zwanger was. er gaan heel veel zwangerschappen al mis voor je nod, dus zijn gewoon hele vroege miskramen. dat zegt mn arts ook.
Geen indrogers hier, negatief toen ik inderdaad niet zwanger was en toen ik wel zwanger was meteen een heel duidelijke streep.
vanmorgen was die spierwit... en dat ong. 4 dagen voor nod zie ik het ook deze ronde niet gebeuren... kom maar op met die ongie... geen zin dat die idd woe. komt want donderdag is mijn diploma uitreiking :O
Hier ook nooit indrogers gehad, er had dan altijd wat gezeten, weet dit omdat ik mijn innesteling heel goed voel.
ik heb woensdagavond dagen wel roze/rood bloedverlies gehad... vandaar dat VL gister wou testen... vandaag omo wit... dus verwacht er ook niet veel van...
Wat balen missiej! Maar het kan nog he? Nog 4 dagen tot je nod. Ik had vanmorgen net zo'n test als in een ander topic "T lijn vlak naast C lijn" Binnen afleestijd verscheen hij... En dan nog een vaag lijntje waarvan ik dacht dat ie ook niet op de goeie plek zat. Maar bleek wel de juiste plek te zijn... alleen natuurlijk een indroger En dat allemaal op 1 test! Haha! Dinsdag is mijn NOD denk ik.
hoop ik hier weg.. .vanmiddag overdonderd door flinke hoeveelheid rood bloed... ongie zal nu wel doorzetten.. weer dag 24... hij lijkt nu echt korter te zijn geworden na mijn laatste mk.. erg balen dus... maar goed nu kan ik me volledig richten op mijn herstel en is mijn ongie zga over als ik donderdag mijn diploma uitreiking heb... agja blijven het maar positief bekijken he
Ik heb vorige cyclus 3 keer lichte (indroog) lijntjes gehad, maar niet zwanger, werd op NOD ongesteld.